شرکت کپکام اعلام کرده که عنوان Resident Evil 7: Gold Edition به دو صورت فیزیکی و دیجیتالی، در تاریخ ۱۲ دسامبر (۲۱ آذر)، در کنار باقی محتویات قابل دانلود عنوان Resident Evil 7: Biohazard، در مناطق آمریکای شمالی و اروپا برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی، منتشر خواهد شد. نسخه Gold Edition در […]

تاریخ انتشار نسخه غربی Resident Evil 7: Gold Edition و محتویات باقی‌مانده این عنوان مشخص شد

شرکت کپکام اعلام کرده که عنوان Resident Evil 7: Gold Edition به دو صورت فیزیکی و دیجیتالی، در تاریخ ۱۲ دسامبر (۲۱ آذر)، در کنار باقی محتویات قابل دانلود عنوان Resident Evil 7: Biohazard، در مناطق آمریکای شمالی و اروپا برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی، منتشر خواهد شد.

نسخه Gold Edition در کنار محتویات دانلودی Banned Footage 1 و Banned Footage 2، شامل بازی اصلی، و همچنین محتوای قابل دانلود پیش‌روی End of Zoe خواهد بود.

هر دو محتوای End of Zoe و Not a Hero نیز، در تاریخ ۱۲ دسامبر (۲۱ آذر)، منتشر می‌شوند.

محتوای End of Zoe به عنوان «بخش شوکه کننده‌ای از داستان Resident Evil 7: Biohazard، که در آن بازیکنان از سرنوشت زوئی آگاه می‌شوند»، و بخشی که در آن «بازیکنان با دشمنان تازه روبرو شده، و مناطق مردابی جدید را جستجو می‌کنند»، توصیف شده است. دارندگان نسخه اصلی Resident Evil 7: Biohazard، می‌توانند این بسته الحاقی را با قیمت ۱۴.۹۹ دلار / ۱۴.۹۹ یورو / ۱۱.۹۹ پوند، خریداری نمایند.

محتوای قابل دانلود رایگان Not a Hero، بازگشت سرباز کهنه‌کار BSAA، کریس ردفیلد را نشان خواهد داد. این بخش داستانی، پس از وقایع نسخه اصلی و نجات Ethan Winters، رخ داده و «تجربه‌ای کاملا جدید را ارائه خواهد داد، که طی آن با استفاده از کریس در مقابل دشمنانی قرار خواهید گرفت، که در بازی اصلی حضور نداشتند». در ادامه می‌توانید توضیحات منتشر شده در مورد این محتوای قابل دانلود را مطالعه کنید.

به عنوان یکی از اعضای سازمان New Umbrella، کریس و تیمش سریعا برای مقابله با این تهدید جدید، برنامه‌ریزی می‌کنند. آیا کریس بار دیگر پرده از معمای این شیوع برداشته، و از سیاه‌چال‌های این مزرعه زنده بیرون خواهد آمد؟

شرکت کپکام تاکید کرده که هر دو محتوای End of Zoe و Not a Hero، بر روی پلتفرم پلی‌استیشن ۴ کاملا با هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی‌آر، قابل بازی خواهند بود. در ادامه می‌توانید جدیدترین تصاویر منتشر شده از محتویات دانلودی جدید این عنوان را، مشاهده کنید.

منبع متن: gamefa