الکترونیک آرتز از ادامه روند ساخت FIFA برای نینتندو سوییچ و دلیل عدم حضور The Journey بر روی نسخه سوییچ این بازی می‌گوید. FIFA 18 الکترونیک آرتز در اواخر ماه میلادی جاری برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس ۳۶۰، پلی‌استیشن ۳، کامپیوتر‌ها شخصی و البته، برای نخستین بار، بر روی نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. در […]

الکترونیک آرتز: FIFA 18 بر روی نینتندو سوییچ بهترین نسخه قابل حملی است که تا به حال ساخته‌ایم

الکترونیک آرتز از ادامه روند ساخت FIFA برای نینتندو سوییچ و دلیل عدم حضور The Journey بر روی نسخه سوییچ این بازی می‌گوید.

FIFA 18 الکترونیک آرتز در اواخر ماه میلادی جاری برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس ۳۶۰، پلی‌استیشن ۳، کامپیوتر‌ها شخصی و البته، برای نخستین بار، بر روی نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. در مصاحبه با GameSpot، آندری لازارزو، تهیه کننده این عنوان اعلام کرد که است که FIFA 18 بهترین بازی آن‌ها برای کنسول‌های قابل حمل است.

لازارزو همچنین اعلام کرده است که حضور سری FIFA بر روی سوییچ مداوم خواهد بود:

فکر می‌کنم که بازی‌های FIFA بیشتری را برای نینتندو سوییچ عرضه کنیم.

لازارزو در خصوص عدم حضور بخش داستانی The Journey بر روی نینتندو سوییچ گفت:

The Journey توسط Frostbite (موتور کنونی بازی FIFA بر روی کنسول‌های نسل کنونی) تغذیه می‌شود و فقط به خاطر Frostbite است که این بخش وجود دارد. نمی‌توانید این دو را از یکدیگر جدا کنید. نمی‌توانید Journey را جداگانه به سوییچ منتقل کنید. سوییچ Frostbite ندارد بنابراین Journey هم نخواهد داشت.

البته لازارزو احتمال رخ دادن این اتفاق را رد نکرد:

اگر Frostbite را به نسخه‌های آینده بازی بر روی سوییچ بیاوریم ممکن است Journey هم به آن اضافه شود اما در حال حاضر مطمئن نیستم که بتوانیم این کار را انجام دهیم. Frostbite یک غول متفاوت است.

FIFA 18 روز ۲۹ سپتامبر عرضه می‌شود و در کنار بهبود‌های همیشگی، طرفداران شاهد بازگشت الکس هانتر و بخش Journey خواهند بود.

منبع متن: gamefa