کنسول ایکس‌باکس وان ایکس از سخت‌افزاری بسیار قدرتمند بهره می‌برد و خبر خوب برای شرکت مایکروسافت این است که توسعه‌دهندگان شخص ثالث، در تلاشند تا بازی‌های خود را با کیفیتی بالا بر روی این کنسول به اجرا درآورند؛ توسعه‌دهندگان کوچک و بزرگ نظیر استودیوی مجیک دیزاین (Magic Design Studios)، سازنده بازی Unruly Heroes. مریدیت آلفروی […]

کیفیت اجرایی بازی Unruly Heroes بر روی کنسول ایکس‌باکس وان ایکس مشخص شد

کنسول ایکس‌باکس وان ایکس از سخت‌افزاری بسیار قدرتمند بهره می‌برد و خبر خوب برای شرکت مایکروسافت این است که توسعه‌دهندگان شخص ثالث، در تلاشند تا بازی‌های خود را با کیفیتی بالا بر روی این کنسول به اجرا درآورند؛ توسعه‌دهندگان کوچک و بزرگ نظیر استودیوی مجیک دیزاین (Magic Design Studios)، سازنده بازی Unruly Heroes. مریدیت آلفروی (Unruly Heroes) از استودیوی نابمرده در مصاحبه‌ای اختصاصی با وب‌سایت «گیمینگ‌بولت»، رسماً تائید کرد که آن‌ها تلاش دارند تا بازی Unruly Heroes را با کیفیت ۴K و نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه بر روی کنسول ایکس‌باکس وان ایکس عرضه کنند.

وی در این خصوص اظهار داشت:

بله، مطمئناً بازی Unruly Heroes با کیفیت ۴K و نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه بر روی کنسول ایکس‌باکس وان ایکس اجرا خواهد شد.

وی در ادامه افزود که ملاحظات نسخه‌های دیگر این بازی یعنی پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۴ پرو و ایکس‌باکس وان اس، آن‌ها را از استفاده از توان بالای کنسول ایکس‌باکس وان ایکس باز نمی‌دارد. خانم آلفروی ابراز کرد:

ما همیشه می‌خواهیم که این بازی را به بالاترین کیفیت ممکن برسانیم. بنابراین هزینه‌هایی که رسیدن به این کیفیت دارد، جلوی کار ما را نخواهند گرفت. ما با کنسول‌های بازی سازگاری کامل داریم.

این بسیار خوب است که توسعه‌دهندگانی را می‌بینیم که از توان سخت‌افزاری بالای پلتفرمی برای نگه داشتن کیفیت نهایی برابر بازی بر روی تمامی پلتفرم‌های مقصدش چشم‌پوشی نمی‌کنند. پیش‌بینی می‌شود که این روند تنها محدود به بازی‌های مستقل و کوچک نباشد و در آینده توسعه‌دهندگان بازی‌های سطح بالا (AAA) نیز به چنین اقدامی روی آورند.

بازی Unruly Heroes اوایل سال آینده میلادی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی و همچنین کنسول نینتندو سوییچ عرضه و منتشر خواهد شد. از این نشانی می‌توانید به جزئیات بیشتری در رابطه با این بازی که در جریان رویداد E3 2017 معرفی شد، دست یابید.

منبع متن: gamefa