در جدیدترین شماره مجله ژاپنی «فامیتسو»، مشخص شده است که بازی Steins: Gate Elite، اقتباس رمان علمی تخیلی تحسین شده‌ای با همین نام، بهار سال آینده میلادی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ویتا در کشور ژاپن عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود که این نسخه ضمن بهبود در زمینه کیفیت اجرایی و گرافیک، داستان بازی […]

بازی Steins: Gate Elite، بهار سال آینده میلادی عرضه خواهد شد

در جدیدترین شماره مجله ژاپنی «فامیتسو»، مشخص شده است که بازی Steins: Gate Elite، اقتباس رمان علمی تخیلی تحسین شده‌ای با همین نام، بهار سال آینده میلادی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ویتا در کشور ژاپن عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود که این نسخه ضمن بهبود در زمینه کیفیت اجرایی و گرافیک، داستان بازی را نیز گسترش دهد چراکه یکی از محبوب‌ترین بخش‌های بازی اصلی به شمار می‌رود. هنوز اطلاعاتی از انتشار این بازی در بازار غرب در دست نیست اما پیش‌بینی می‌شود که با فاصله‌ای چند ماهه پس از عرضه در ژاپن، Steins: Gate Elite در اروپا و آمریکای شمالی نیز در دسترس قرار بگیرد.

Steins: Gate Elite داستان رینتارو اوکابه (Rintaro Okabe) را روایت خواهد کرد؛ فردی که همراه با دوستانش، ماشین سفر در زمانی خاص طراحی کرد. این ماشین زمان قادر خواهد بود تا پیام‌هایی متنی به گذشته ارسال کند؛ این گفته بدان معنی است که هر جزئیاتی جزئی در متن پیام‌ها، می‌تواند تغییراتی شگرف در زمان حال ایجاد کند.

این بازی به خوبی از داستان و گیم‌پلی‌اش بهره می‌برد و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا داستان مختص به خود را خلق کنند و برای بازگشت به لحظات سرنوشت ساز، از ماشین زمان پیشتر اشاره شده استفاده کنند. بازی Steins: Gate Elite حدود ۶ پایان دارد که انتظار می‌رود در نسخه جدید شاهد پایان‌های بیشتری برای آن باشیم.

در حالی که نسخه اصلی این بازی هیچگاه بر روی پلی‌استیشن ۴ منتشر نشد، اما نسخه نیمه‌-فرعی این بازی با نام Steins: Gate 0، سال گذشته میلادی بر روی این کنسول موفق در دسترس قرار گرفت که برخی از رویدادهای قسمت نخست را روایت می‌کرد.

منبع متن: gamefa