به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dsogaming، ساعاتی پیش شرکت Capcom اعلام کرد که بزودی نسخه Gold Edition بازی Resident Evil 7: Biohazard را در تاریخ 12 دسامبر (22 آذرماه) منتشر خواهد کرد. این نسخه از بازی شامل بازی اصلی به همراه سه محتوای قابل دانلود است.

قبلا دو DLC به نام‌های Banned Footage Vol.1 و Banned Footage Vol.2 برای این بازی منتشر شده بود. DLC سوم نیز با نام End of Zoe بزودی منتشر خواهد شد. همچنین این شرکت امروز اعلام کرد که محتوای اضافه Not a Hero که پیش از این با تاخیر مواجه شده بود، برای دارندگان تمامی نسخه‌های بازی Resident Evil 7: Biohazard رایگان خواهد بود.

داستان DLC رایگان Not a Hero پیرامون شخصیت محبوب این سری بازی یعنی کریس ردفیلد (Chris Redfield) است. وی جایگزین شخصیت قبلی این بازی اتان وینتر (Ethan Winter) خواهد بود. او با وقایع و اتفاقاتی روبه‌رو خواهد شد کهه پیش از این در بازی RE 7 رخ نداده بود. کریس به همراهش تیمش وظیفه دارند تا هرچه سریع‌تر تهدیدات را خنثی کنند.

  

  

(برای دیدن تصاویر در سایز اصلی، کلیک کنید)

دانلود با کیفیت SDدانلود با کیفیت HD

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا به نظر شما بازی Resident Evil 7 توانست انتظارات طرفداران را برآورده کند؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame