UFO 50 مجموعه‌ای است که در آن شما می‌توانید 50 بازی قدیمی را در قالب یک مجموعه تجربه کنید.

"درک یو" سازنده بازی بسیار خوشحال است از اینکه باز هم می‌تواند با "جان پری"، دوست دوران کودکی‌ و همکارش کار کند. در مصاحبه‌ی جدیدش او اطلاعات بیشتری در مورد ساخت UFO 50 و همکاری با چهار سازنده‌ی مستقل دیگر روی 50 بازی سبک دهه‌ی هشتادی داد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از PC Gamer "یو" می‌گوید: " یک جورهایی می‌توان گفت که طراحی این بازی را شروع کردیم تا بتوانیم همه با هم روی آن کار کنیم. یکی از اعضای تیم، جان پری، دوست من از کلاس دوم دبستان است و ما وقتی بچه بودیم با هم بازی می‌ساختیم. حالا هم می‌خواهیم همان کار را بکنیم؛ به گذشته برگردیم و بازی‌های کوچک بسازیم. بعد من با خودم فکر کردم که چرا 50 تا نسازیم؟ فکر کردم که ایده‌ی جالبی است و توجه مردم را جلب می‌کند. کار کردن روی آن هم بسیار لذت بخش است."

همکاری آنها به این صورت است که هر کدام روی بازی مختلفی کار می‌کنند. او اضافه کرد " ما برنامه ریزی های دقیقی انجام داده‌ایم که بین این بازی‌ها پیوند خاصی وجود داشته باشد."

UFO 50 سال دیگر ابتدا روی PC می‌آید و سپس پلتفرم های دیگر. آنها هنوز تصمیمی در مورد قیمت بازی نگرفته‌اند اما می‌خواهند قیمت مناسبی برایش بگذارند. در ادامه شما می‌توانید تریلری از بازی را تماشا کنید:

 دانلود با کیفیت HD  - دانلود با کیفیت SD

منبع متن: pardisgame