تیم سازنده Final Fantasy XV به ساخت عنوان بعدی خود برای نسل بعدی کنسول‌ها می‌اندیشد

در حال حاضر در موقعیتی قرار داریم که چند سال از چرخه حیات کنسول‌های نسل حاضر گذشته و این به معنای انتظار سازنده‌ها برای تحول گرافیکی بعدی که با آغاز نسل نهم کنسول‌های گیمینگ حاصل می شود، است. با وجود اینکه در حال حاضر همه سازنده‌ها در مورد ساخت بازی برای نسل بعدی کنسول‌ها سکوت کرده‌اند اما بخش تجاری شرکت Square Enix، که عنوان Final Fantasy XV توسعه داده، به‌تازگی به‌صورت عمومی در مورد این موضوع داغ صحبت کرده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از PlayStation Universe، در رویداد PAX West وبسایت DualShockers موفق شد مصاحبه‌ای را با کارگردان Final Fantasy XV  آقای "هاجیمه تاباتا" انجام دهد. طی این مصاحبه "تاباتا" در مورد پروژه‌های آینده صحبت کرده است که تیم قصد ساخت آنها برای نسل فعلی کنسول‌ها (PS4 و Xbox One) را ندارد و این پروژه‌ها را برای تکنولوژی گیمینگ بعدی در نظر گرفته است. نسخه PC عنوان Final Fantasy XV نمایانگر سطح فعلی دستاورد تکنیکی استودیو خواهد بود و تمرکز سازندگان این بازی در حال حاضر به آینده و ارائه تکنیک‌های حتی پیشرفته‌تر معطوف شده است.

در نظر داشته باشید که این اظهارات ساخت Final Fantasy بعدی برای نسل آینده کنسول‌ها را تایید نمی‌کند. ممکن است ساخت قسمت جدیدی از این سری هم اکنون آغاز شده باشد و زودتر از آنچه که انتظار داریم عرضه شود.

نظر شما در مورد عرضه PS5 چیست؟ چه زمانی را برای ورود به نسل بعدی کنسول‌های گیمینگ مناسب می‌بینید و چه انتظاراتی از این کنسول‌ها دارید؟

Final Fantasy XV اوایل 2018 برای دارندگان پلتفرم PC در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع متن: pardisgame