شرکت Microids، اعلام کرده که نسخه اصلی Syberia را در تاریخ ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر) در مناطق آمریکای شمالی و اروپا، برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد کرد. نسخه نینتندو سوییچ این عنوان که توسط استدیوی Koalabs توسعه یافته، به بازیکنان اجازه داده تا شروع ماجراجویی‌های Kate Walker را، در هر دو حالت دستی و تلویزیونی […]

عنوان Syberia به نینتندو سوییچ می‌آید

شرکت Microids، اعلام کرده که نسخه اصلی Syberia را در تاریخ ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر) در مناطق آمریکای شمالی و اروپا، برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد کرد.

نسخه نینتندو سوییچ این عنوان که توسط استدیوی Koalabs توسعه یافته، به بازیکنان اجازه داده تا شروع ماجراجویی‌های Kate Walker را، در هر دو حالت دستی و تلویزیونی تجربه کنند. در ادامه می‌توانید توضیحات منتشر شده از این توسط شرکت Microids را، مطالعه نمایید.

Kate Walker، یک وکیل جوان از شهر نیویورک، برای انجام فروش یک کارخانه ماشینی، که در کشور فرانسه و کوه‌های آلپ قرار گرفته، فرستاده می‌شود. او هیچوقت فکر نمی‌کرد، کاری که اینقدر آسان و بی دردسر به نظر می‌آمد، زندگی او را برای همیشه تغییر دهد. Kate با همراهی ربات منحصر به فردی به نام Oscar، به مناطق مختلفی از اروپای شرقی سفر می‌کند. در کنار هم، این دو مکان‌های فوق‌العاده‌ای را کشف کرده و با شخصیت‌های متفاوتی روبرو شده، تا آنکه نهایتا با Hans Voralberg آشنا می‌شوند. او مخترعی نابغه بوده که به دنبال سرنخ‌هابی از آخرین ماموت‌های زنده دنیا، در جزیره افسانه‌ای Syberia است. این جزیره همچنین آخرین تکه پازل برای حل معمای کارخانه، و به ثمر رسیدن فروش آن و در نتیجه انجام ماموریت Kate است.

منبع متن: gamefa