روز گذشته، مجله فامیتسو اعلام کرد که نسخه‌های ژاپنی دو عنوان Resident Evil Revelations و Resident Evil Revelations 2، در تاریخ ۳۰ نوامبر (۹ آذر) برای نینتندو سوییچ عرضه خواهند شد. حال شرکت کپکام یک رور پس از آن خبر، تایید نموده که نسخه‌های غربی این عناوین نیز، دو روز زودتر در تاریخ ۲۸ نوامبر […]

سری عناوین Resident Evil Revelations در تاریخ ۲۸ نوامبر برای نینتندو سوییچ عرضه خواهند شد

روز گذشته، مجله فامیتسو اعلام کرد که نسخه‌های ژاپنی دو عنوان Resident Evil Revelations و Resident Evil Revelations 2، در تاریخ ۳۰ نوامبر (۹ آذر) برای نینتندو سوییچ عرضه خواهند شد. حال شرکت کپکام یک رور پس از آن خبر، تایید نموده که نسخه‌های غربی این عناوین نیز، دو روز زودتر در تاریخ ۲۸ نوامبر (۷ آذر)، در مناطق آمریکای شمالی و اروپا، برای پلتفرم نینتندو سوییچ منتشر می‌شوند.

طبق اعلام شرکت کپکام، نسخه‌های نینتندو سوییچ این عناوین از دو قابلیت کنترلر حرکتی در Joy-Conها و لرزش HD، استفاده خواهند کرد. بازیکنان می‌توانند با استفاده از Joy-Con سمت راست، نشانه‌گیری کرده، با چاقو به دشمن ضربه زده و یا آن را سریعا به سمت بالا خم کرده، تا تیرهای اسلحه خود را مجددا پر کنند. شما همچنین می‌توانید به هنگام گرفته شدن توسط دشمنان موجود در بازی، Joy-Con سمت چپ را تکان داده تا از دست آنان آزاد شوید.

بخش دو نفره Raid Mode نیز در هر دو عنوان، به صورت آنلاین قابل بازی خواهد بود. بازیکنان همچنین می‌توانند در Resident Evil Revelations 2، با استفاده از یک Joy-Con و دادن Joy-Con دیگر به یکی از دوستانشان، این بخش را به صورت دو نفره محلی نیز تجربه کنند. شایان ذکر است که این نسخه‌ها، شامل تمامی محتویات قابل دانلود عرضه شده برای دو عنوان Resident Evil Revelations و Resident Evil Revelations 2، خواهند بود.

در آمریکای شمالی، خرده فروشی‌ها نسخه فیزیکی این دو عنوان رو به صورت بسته Resident Evil Revelations Collection، با قیمت ۴۰ دلار خواهند فروخت. نسخه فیزیکی این عنوان شامل کارتریج نسخه اول Resident Evil Revelations بوده، در حالی که نسخه دوم آن صرفا یک کد برای دانلود دیجیتالی خواهد داشت. هر دو عنوان نیز پس از عرضه به صورت دیجیتالی و مجزا، با قیمت ۲۰ دلار قابل تهیه هستند.

منبع متن: gamefa