از آنجایی که شرکت Image and Form Games، تا اواخر این ماه، بازی SteamWorld Dig 2 را برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ویتا و نینتندو سوییچ (نسخه رایانه‌های شخصی بازی مورد بحث چند روز پس از عرضه برای دیگر پلتفرم‌های مقصدش منتشر خواهد شد) را وارد بازار خواهد کرد، بنابراین، اینک بهترین زمان برای اعمال […]

بازی SteamWorld Dig بر روی سرویس Origin بصورت رایگان قابل دریافت است

از آنجایی که شرکت Image and Form Games، تا اواخر این ماه، بازی SteamWorld Dig 2 را برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ویتا و نینتندو سوییچ (نسخه رایانه‌های شخصی بازی مورد بحث چند روز پس از عرضه برای دیگر پلتفرم‌های مقصدش منتشر خواهد شد) را وارد بازار خواهد کرد، بنابراین، اینک بهترین زمان برای اعمال تخفیف بر روی نسخه نخست این سری است. توسعه‌دهنده یاد شده به واسطه همین موضوع، بازی SteamWorld Dig را به صورت رایگان بر روی سوریس Origin عرضه کرده و در دسترس قرار داده است.

بازی SteamWorld Dig بر روی Rusty، رباتی بخار، تمرکز دارد که در پی گنج‌های زیرزمینی است و اسرار و رازهای پنهان زیادی را کشف می‌کند. سکو بازی، حفر کردن و اکشن‌بازی‌های بسیار بخشی از این بازی هستند. این بازی، نخستین بار در سال ۲۰۱۳ میلادی برای کنسول نینتندو ۳Ds عرضه شد و مدتی بعد برای رایانه‌های شخصی و دیگر پلتفرم‌های مقصدش در دسترس قرار گرفت.

این سری نسخه‌ای فرعی از SteamWorld Heist محسوب می‌شود که بر روی تیراندازی و کاور گرفتن تمرکز دارد. از سوی دیگر، بازی SteamWorld Dig 2، شخصیت اصلی جدیدی خواهد داشت که در روز پنج‌شنبه ۳۰ شهریور ماه (۲۱ سپتامبر ۲۰۱۷) برای کنسول نینتندو سوییچ و در روز سه‌شنبه ۴ مهر ماه (۲۶ سپتامبر ۲۰۱۷) نیز برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ویتا عرضه و منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa