شرکت رایزینگ استار گیمز (Rising Star Games) تصمیم دارد تا با همکاری شرکت Bitmap Bureau، بازی اکشن و سکو بازی ۸۸ Heroes را به روی نینتندو سوییچ آورد. در ماه اکتبر میلادی، نسخه کامل این بازی که با نام ۸۸ Heroes – ۹۸ Heroes Edition شناخته می‌گردد، بر روی کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ در دسترس […]

تاریخ انتشار بازی ۸۸ Heroes – ۹۸ Heroes Edition بر روی نینتندو سوییچ مشخص شد

شرکت رایزینگ استار گیمز (Rising Star Games) تصمیم دارد تا با همکاری شرکت Bitmap Bureau، بازی اکشن و سکو بازی ۸۸ Heroes را به روی نینتندو سوییچ آورد. در ماه اکتبر میلادی، نسخه کامل این بازی که با نام ۸۸ Heroes – ۹۸ Heroes Edition شناخته می‌گردد، بر روی کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ در دسترس قرار خواهد گرفت. این بسته علاوه بر بازی اصلی، شامل تمام بسته‌های الحاقی منتشر شده برای این عنوان نیز می‌شود.

بخشی از محتوایِ پاداش این بسته که با نام RSG Champions شناخته می‌شود، هشت قهرمان مختلف از بازی‌های شرکت رایزینگ استار گیمز را به این بازی اضافه می‌کند. این بسته الحاقی شامل شخصیت‌هایی نظیر Rusty از مجموعه بازی‌های Steamworld، Gunborg از بازی Zombie Vikings و Conga Master از بازی Conga Master می‌شود.

بسته الحاقی در دست انتشار H8 Mode Activate نیز به عنوان دومین محتوایِ پاداش این بسته شناخته می‌شود که شامل دو قهرمان جدید برای این بازی خواهد بود. علاوه بر این‌ها، هشت سطح چالش جدید برای افرادی که تمایل دارند تا مهارت‌های سکو بازی خود را آزمایش کنند نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

در بازی ۸۸ Heroes – ۹۸ Heroes Edition، بازیکنان در قالب برخی از حیرت انگیز‌ترین و خسته کننده‌ترین ابرقهرمانان، باید به رویارویی با شخصیت شرور Dr. H8 بپردازند. هر شخصیت توانایی‌ها و مهارت‌های منحصر به فرد خود را دارد و باید در طول ۸۸ دقیقه زمین را نجات دهد.

بازی ۸۸ Heroes – ۹۸ Heroes Edition به صورت فیزیکی و دیجیتالی از تاریخ دوشنبه ۱۰ مهر ماه (۲ اکتبر ۲۰۱۷ میلادی) در بازارهای آمریکای شمالی برای کنسول موفق نینتندو سوییچ در دسترس قرار خواهد داشت. تاریخ عرضه این بازی برای دیگر مناطق، روز سه‌شنبه ۱۸ مهر (۱۰ اکتبر ۲۰۱۷) خواهد بود. در حال حاضر بازی ۸۸ Heroes برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴، رایانه‌های شخصی و سیستم عامل‌های مک و لینوکس در دسترس قرار دارد.

منبع متن: gamefa