شرکت Dispatch Games، روز گذشته اعلام کرد که نسخه‌ غربی عنوان Soldam: Drop, Connect, Erase، در تاریخ ۱۰ اکتبر (۱۸ مهر ماه) به صورت انحصاری برای پلتفرم نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. این عنوان که تا این لحظه برای انتشار در منطقه آمریکای شمالی در نظر گرفته شده، به هنگام عرضه به هر دو صورت […]

نسخه غربی Soldam: Drop, Connect, Erase در تاریخ ۱۰ اکتبر عرضه خواهد شد

شرکت Dispatch Games، روز گذشته اعلام کرد که نسخه‌ غربی عنوان Soldam: Drop, Connect, Erase، در تاریخ ۱۰ اکتبر (۱۸ مهر ماه) به صورت انحصاری برای پلتفرم نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. این عنوان که تا این لحظه برای انتشار در منطقه آمریکای شمالی در نظر گرفته شده، به هنگام عرضه به هر دو صورت فیزیکی و دیجیتالی قابل تهیه خواهد بود.

با وجود اینکه تاریخ عرضه این عنوان در کشور‌های اروپایی هنوز مشخص نشده است، موسس شرکت Dispatch Games آقای بریان شوور (Brian Schorr)، در اطلاعیه خبریی اعلام کردند که «به زودی خبرهای هیجان‌انگیزی در مورد نسخه‌ اروپایی این عنوان نیز خواهید شنید.»

در ادامه می‌توانید توضیحات منتشر شده در مورد گیم‌پلی این عنوان پازل را، مطالعه کنید.

  • بخش آسان: بازیکنان تازه‌کار باید بازی را از اینجا آغاز کنند. بدون نگرانی در مورد محدودیت زمانی، قوانین پایه‌ای بازی را تمرین کرده و قدم به قدم با سرعت خاص خود بازی را یاد بگیرید.
  • بخش Soldam: در ۲۰۰ مرحله مختلف شرکت کرده و توانایی خود را بسنجید. با بازی در این بخش Plumi‌های متفاوتی باز کرده، و آن‌ها را در Plumidex جمع‌آوری کنید.
  • بخش چالش‌ها: ۵۰ مرحله با پازل‌های بسیار سخت را تجربه نمایید. در این بخش شما محدودیت زمانی نداشته و هوش خود را به چالش خواهید کشید.
  • بخش رقابتی: دوستان خود را در بخش رقابتی به دو صورت محلی و آنلاین، در یک مسابقه دو نفره به چالش بکشید.

منبع متن: gamefa