اینطور که پیداست، نسخه نینتندو سوییچ بازی L.A Noire قیمتی بالاتر از دیگر نسخه‌ها خواهد داشت. بازی L.A Noire چندی پیش بود که برای پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان معرفی شد و در کنار آن نسخه‌ای خاص و جدید از آن تحت عنوان LA Noire: The VR Case Files نیز برای اچ‌تی‌سی […]

قیمت نسخه فیزیکی L.A Noire روی نینتندو سوییچ بیشتر از بقیه پلتفرم‌ها خواهد بود

اینطور که پیداست، نسخه نینتندو سوییچ بازی L.A Noire قیمتی بالاتر از دیگر نسخه‌ها خواهد داشت.

بازی L.A Noire چندی پیش بود که برای پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان معرفی شد و در کنار آن نسخه‌ای خاص و جدید از آن تحت عنوان LA Noire: The VR Case Files نیز برای اچ‌تی‌سی وایو (HTC Vive) عرضه خواهد شد. حال خبر رسیده که نسخه نینتندو سوییچ این بازی ۱۰ دلار از دیگر نسخه‌های بازی گران‌تر خواهد بود و قیمتش ۵۰ دلار خواهد بود. حداقل نسخه فیزیکی مربوط به نینتندو سوییچ که اینگونه است. نسخه فیزیکی بازی برای پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان اما ۴۰ دلار قیمت دارد. نسخه دیجیتالی بازی برای پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ قیمتی ۴۰ دلاری خواهد داشت و نسخه دیجیتالی بازی روی تمام پلتفرم‌ها قیمت یکسانی دارد. این خبر روی وبسایت رسمی راکستار گیمز نیز قرار گرفته است.

حال شاید از خود بپرسید که چرا نسخه فیزیکی مربوط به نینتندو سوییچ گران‌تر از دیگر نسخه‌ها است؟ در پاسخ، باید گفت که به نظر هزینه تولید کارتریج‌های مخصوص نینتندو سوییچ در مجموع گران‌تر از تهیه دیسک بلوری برای نسخه پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان است. این موضوع، اختلاف قیمت ۱۰ دلاری بین این نسخه‌ها را توجیه می‌کند.

این نسخه بازسازی شده از بازی شامل بازی اصلی و تمامی محتویات الحاقی آن می‌شود. بازی روی نینتندو سوییچ با بهره بردن از جوی‌کان‌ها کنترلی نیز خواهد داشت. بازی روی این نسخه رزولوشن اچ‌دی دارد و از طرف دیگر، دو زاویه دوربین جدید یعنی زاویه دوربین عریض و زاویه دوربین روی شانه نیز خواهد داشت. همچنین در صورت تجربه بازی در حالت قابل حمل، بازی از نمایشگر لمسی کنسول نیز بهره خواهد برد. بازی روی اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ رزولوشنی فول اچ‌دی خواهد داشت و در کنار آن، اعلام شده که این نسخه از پلی‌استیشن پرو و اکس‌باکس وان اکس هم پشتیبانی می‌کند و روی دو کنسول یاد شده با رزولوشن ۴K اجرا خواهد شد. این بازی قرار است تا در تاریخ ۱۴ نوامبر (۲۳ آبان) برای نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و اچ‌تی‌سی وایو منتشر شود.

 

منبع متن: gamefa