توسعه دهنده مستقل Wales Interactive به تازگی اعلام کرده که برای آوردن بازی آخر خود به خرده‌ فروشی‌ها، با شرکت Perp Games همکاری می‌کند. بازی آخر آن ها که در سبک ترسناک بوده و Don’t Knock Twice نام دارد، قرار است به صورت فیزیکی در دسترس بازی‌بازان قرار بگیرد. طبق اطلاعات منتشر شده، بازی Don’t Knock Twice قرار است […]

عنوان Don’t Knock Twice راهی خرده‌فروشی‌ها می‌شود

توسعه دهنده مستقل Wales Interactive به تازگی اعلام کرده که برای آوردن بازی آخر خود به خرده‌ فروشی‌ها، با شرکت Perp Games همکاری می‌کند. بازی آخر آن ها که در سبک ترسناک بوده و Don’t Knock Twice نام دارد، قرار است به صورت فیزیکی در دسترس بازی‌بازان قرار بگیرد.

طبق اطلاعات منتشر شده، بازی Don’t Knock Twice قرار است به زودی راهی خرده فروشی‌ها شود. این بازی در تاریخ ۲۶ ماه سپتامبر سال جاری میلادی، به صورت فیزیکی و تنها برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد. این بازی ابتدا در آبان ماه سال گذشته و با یک تریلر ترسناک معرفی شد و همان طور که بسیاری از شما می‌دانید، بر اساس یک فیلم سینمایی ساخته شده است؛ فیلمی که اوایل سال جاری میلادی اکران شد. در بازی Don’t Knock Twice که در سبک اول شخص ترسناک ساخته شده، شما باید در نقش یک مادر، جان دختر خود را از دست یک جادوگر خبیث نجات دهید. در زیر متن معرفی کلی این عنوان را بخوانید:

Don’t Knock Twice یک اکشن اول شخص ترسناک واقعیت مجازی است که بر اساس یک افسانه روانشناختی شهری ساخته شده است. یک مادر گناهکار باید برای نجات دادن دختر خود، راز ترسناک جادوگر شیطانی داستان را کشف کند. یک بار در زدن برای بیدار کردنش از تخت خواب و بار دوم برای بیدار کردنش از مرگ. عمارت بزرگ را با فناوری واقعیت مجازی جست و جو کنید و با هر شیء اطراف تعامل برقرار کنید. برای پیدا کردن و نجات دادن دختر خود، شما همه جای عمارت را می‌گردید و به دنبال سرنخ‌های مخفی مبارزه یا فرار می‌کنید.

ویژگی منحصر به فرد بازی Don’t Knock Twice این است که شما می‌توانید آن را هم به صورت عادی و هم به صورت واقعیت مجازی و با هدست بازی کنید. با این حال، با بازی کردن به صورت واقعیت مجازی، شما می‌توانید راحت تر به اشیا و آیتم های مخفی بازی دسترسی داشته باشید و راحت تر آن ها را پیدا کنید. با این که Don’t Knock Twice تنها ۲ تا ۳ ساعت گیم‌پلی مفید دارد اما راز و رمز ها و جمع کردنی های بسیاری در محیط آن وجود دارند که دقت و شجاعت شما را برای پیدا کردنشان می‌طلبد.

عنوان Don’t Knock Twice در ابتدا در تاریخ ۵ ماه سپتامبر ۲۰۱۷ (چند روز پیش) عرضه شد و هم‌اکنون برای پلتفرم های پلی‌استیشن وی‌آر، ایکس‌باکس وان، اچ تی سی وایو و آکیولس ریفت در دسترس است. تا کنون، اطلاعی در مورد تاریخ انتشار نسخه فیزیکی بازی و حتی قیمت آن منتشر نشده است. نسخه دیجیتالی بازی هم‌اکنون ۱۹٫۹۹ دلار قیمت داشته و جالب اینجا است که نسخه ایکس‌باکس وان با توجه به پشتیبانی نکردن از هدست واقعیت مجازی، تنها ۱۴٫۹۹ دلار قیمت دارد.

منبع متن: gamefa