Assassin’s Creed Origins قرار است انقلابی‌ترین نسخه سری محبوب Assassin’s Creed باشد. حال کارگردان بازی Assassin’s Creed Origins درباره بهترین نسخه بازی صحبت می‌کند. اشرف اسماعیل، کارگردان Assassin’s Creed Origins، در نشست خبری که درباره بازی بود صحبت‌های بسیار در رابطه با نسخه‌های مختلف بازی کرد. یوبیسافت توجه ویژه‌ای به کنسول قدرتمند ایکس‌باکس وان ایکس داشته‌اند و گویا […]

کارگردان AC Origins: نسخه ایکس‌باکس وان ایکس زیباترین نسخه بازی است

Assassin’s Creed Origins قرار است انقلابی‌ترین نسخه سری محبوب Assassin’s Creed باشد. حال کارگردان بازی Assassin’s Creed Origins درباره بهترین نسخه بازی صحبت می‌کند.

اشرف اسماعیل، کارگردان Assassin’s Creed Origins، در نشست خبری که درباره بازی بود صحبت‌های بسیار در رابطه با نسخه‌های مختلف بازی کرد. یوبیسافت توجه ویژه‌ای به کنسول قدرتمند ایکس‌باکس وان ایکس داشته‌اند و گویا این نسخه می‌خواهد بهترین نسخه بازی نیز باشد.

به گفته اشرف اسماعیل اجرای بازی Assassin’s Creed Origins برروی کنسول ایکس‌باکس وان ایکس بسیار راحت بوده و تلاش اضافی برای تیم ایجاد نکرده است. به گفته اسماعیل نسخه ایکس‌باکس وان ایکس بازی زیباترین نسخه بازی خواهد بود و تیم توسعه دهنده تمامی خلاقیت خود را در ایجاد بهترین و زیباترین نسخه از بازی برروی ایکس‌باکس وان ایکس به کار گرفته است. در ادامه کارگردان Assassin’s Creed Origins به این نکته اشاره داشت که تجربه بازی برروی همه پلتفرم‌ها یکسان خواهد بود و تیم توسعه‌دهنده تلاش می‌کند تا بازی برروی همه پلتفرم‌ها در بهترین وضعیت اجرا گردد.

کار کردن با اسکورپیو تجربه‌ای حقیقتا لذت بخش بوده. اجرای بازی با رزولوشن بسیار بالا برروی وان ایکس کاری بسیار ساده بود. با ایکس‌باکس وان ایکس بازی زیبا به‌نظر می‌رسد و از دیدگاه من، به‌عنوان کارگردان بازی، نسخه ایکس‌باکس وان ایکس بازی زیباترین نسخه بازی است. ما حافظه رم بیشتری داریم و ابزاری بیشتری در دسترس است تا حداکثر خلاقیت خودمان را نشان دهیم.

برای افرادی که مشعول ساخت یک بازی جهان باز هستند داشتند چنین ابزاری بسیار اهمیت دارد. تجربه بازی برروی همه پلتفرم‌ها یکسان است و ما حداکثر تلاش خود را خواهیم کرد تا بازی برروی تمامی پلتفرم‌های فعال در بهترین وضعیت خود باشد اما همانطور که گفتم، بهترین نسخه بازی، نسخه‌ای است که برروی ایکس‌باکس وان ایکس اجرا می‌شود.

ایکس‌باکس وان ایکس قدرتمندترین کنسول تاریخ است

از زمان معرفی ایکس‌باکس وان ایکس شاهد تحسین این سخت افزار از سوی توسعه‌دهندگان مختلف بودیم. همچنین اولین موج پیش‌خرید‌های بازی در کمتر یک روز تقریبا در تمامی خردفروش‌ها به پایان رسید و تبدیل به پیش‌خرید شده‌ترین کنسول تاریخ ایکس‌باکس شد. این تنها موفقیت‌های اولیه کنسول ایکس‌باکس وان ایکس نیست، این کنسول قدرتمند در همین پیش‌خرید محدود خود توانست از مجموع فروش کل سال ۲۰۱۷ کنسول پلی استیشن ۴ پرو در آمازون ایالات متحده پیشی بگیرد. کنسول ایکس‌باکس وان ایکس قرار است در تاریخ ۷ نوامبر (۱۶ آبان) و با قیمت ۴۹۹ دلار عرضه شود.

عنوان Assassin’s Creed: Origins قرار است درتاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۷ (۵ آبان ۱۳۹۶) برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر گردد. در دیگر اخبار منتشر شده از این عنوان طی روزهای گذشته می‌توانید: گزارش-اطلاعات جدیدی از نحوه اجرای Assassin’s Creed: Origins برروی ایکس‌باکس‌ وان‌ ایکس | اطلاعات بسیاری از Assassin’s Creed: Origins منتشر شد و همچنین تماشا کنید: Assassin’s Creed Origins در اکس باکس وان اکس باشکوه به نظر می رسد، را در وب‌سایت گیمفا مشاهده نمائید.

 

منبع متن: gamefa