Vanquish و Bayonetta برای کنسول‌های PS4 و

به نظر می‌رسد سیاست‌های جدید شرکت Sega، در راستای منتشر کردن عناوین تحسین‌شده و پرطرفدار خود  برای مخاطبان جدید و پلتفرم‌های بیشتر قرار گرفته است. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از  Playstation LifeStyle، خرده‌فروشی با نام Alza که در جمهوری چک مستقر می‌باشد، به تازگی خبر از انتشار مجموعه‌ای از دو عنوان محبوب Vanquish و Bayonetta را در یک بسته‌بندی برای کنسول‌های PS4 و Xbox One داده است.

با توجه به اینکه، به تازگی شاهد منتشر شدن پورت‌هایی از این دو عنوان بر روی پلتفرم PC بوده‌ایم، منتشر شدن این عناوین برای کنسول‌های نسل هشتم دور از انتظار به نظر نمی‌رسید. این سایت تاریخ عرضه‌ی این بسته را 23 نوامبر  (2 آذر) اعلام کرده است.

هر دو عنوان Vanquish و Bayonetta توسط استدیوی بااستعداد Platinum Games توسعه داده شده‌اند و عرضه‌ی هر دو عنوان در یک بسته، ضمن کاهش هزینه‌های عرضه‌ی فیزیکی بازی‌ها، می‌تواند فروش بسیار خوبی را برای Sega به ارمغان بیاورد. شما می‌توانید در زیر Box Art این عنوان را که در سایت فوق قرار گرفته است، مشاهده نمایید:

لازم به ذکر است که بهتر است این خبر را به عنوان شایعه در نظر بگیرید زیرا در مواقعی که اطلاعات منبع، وابسته به یک خرده‌فروشی می‌باشد، احتمال قابل‌توجهی وجود دارد که تمام یا بخشی از اطلاعات صحیح نباشد.

نظر شما چیست؟ آیا از کسانی هستید که دوست دارید این عناوین را در کنسول‌های نسل هشتمی تجربه کنید؟

منبع متن: pardisgame