دوستان عزیز با یک قسمت دیگر از طرح معرفی بازی‌های شاخص موبایل همراه شما هستیم. در این قسمت با معرفی سه بازی زیبا همراه شما خواهیم بود ...

FIFA Mobile Soccer

استدیو EA Geneva با انتشار بازی FIFA Mobile Soccer توانست تا نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند، زیرا در کنار بازی FIFA 17 انتشار نسخه‌ای آن هم برای گوشی‌های هوشمند می‌تواند نوید آینده درخشان و جذاب را برای کاربران گوشی‌های هوشمندی که عاشق ورزش فوتبال هستند را در پی داشته باشد. بازی جذاب Fifa Mobile Soccer را می توان از چندین جهت مورد بررسی قرار داد، یکی از برترین ویژگی‌های این بازی داشتن یک گرافیک فوق‌العاده جذاب و هیجان‌انگیز آن هم با جزییات بسیار بالا می‌باشد. سازندگان بازی موفق شدند تا با الگو‌برداری از تکنیک‌ها و حرکت‌های خاص بازیکنان، تمامی این خصوصیات را به طور بسیار شگفت‌انگیزی در بازی لحاظ نمایند و زیبایی بازی را بیش از پیش بالا ببرند.

بازی از لحاظ گیم پلی بسیار قوی بوده و شما را به هیچ وجه خسته نخواهد کرد، امکانات بسیار زیادی در بازی در نظر گرفته شده است که می‌توان به انتخاب یک تیم و مدیریت کامل آن اشاره کرد، شرکت کردن در تورنومنت‌های مختلف و رقابت با سایر تیم‌ها به شما نوید یک بازی و در حقیقت یک شاهکار در دنیای بازی‌های فوتبال آن هم برای گوشی‌های هوشمند را می‌دهد. لازم به ذکر است یکی از قسمت‌های این بازی مربوط به تمرینات است، این بخش سبب می‌شود تا شما بعد از ورود به بازی برای اولین بار بتوانید با حال و هوای آن و نحوه‌ی انجام بازی بیشتر آشنا شوید. در مجموع بازی Fifa Mobile Soccer را می توان یک بازی بسیار جذاب و هیجان‌انگیز با نمایش و طراحی بیشترین جزییات و درصد خطای بسیار کم به عنوان یکی از برترین بازی‌ها در دنیای فوتبال نام برد.

مروری بر خلاصه‌ای از ویژگی‌های FIFA Mobile Soccer:

طراحی و الگوبرداری از تمامی حرکت‌ها و تکنیک‌های خاص بازیکنان

گرافیک خارق العاده

گیم‌پلی بسیار سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز

امکان انتخاب تیم مورد علاقه و مدیریت کامل آن

Hill Climb Racing 2

یکی از بازی‌های بسیار مطرح که در سبک مسابقه‌ای و ماشین‌سواری نیز می‌باشد، Hill Climb Racing 2 نام دارد که پس از گذشت چند سال از انتشار نسخه اول منتشر شده و با بیش از 500 میلیون دانلود نیز رو‌به‌رو شده است. یکی از مهم‌ترین دلایل جذابیت این بازی سادگی آن است، سادگی که بسیار دلچسب است. شما شخصیت داستان که نامش بیل است را با ماشینش مدیریت خواهید کرد، در مسابقات مختلف شرکت کرده و شرایط و محیط‌های بسیار زیادی را تجربه خواهید کرد که همین امر سبب جذابیت بسیار بالای بازی گردیده است.

بازی Hill Climb Racing 2 دارای یک گرافیک بسیار زیبا و کاربر پسند می‌باشد. در Hill Climb Racing 2 مراحل بسیار زیاد و متنوعی ایجاد شده که هر کدام از این مراحل به صورت جداگانه دارای ویژگی‌هایی بوده که خودروی مطابق با شرایط خاص جاده را می‌طلبد و شما می‌توانید تا خودروی خود را تغییر و یا با امکانات پیش‌بینی شده ارتقاء دهید. بازی Hill Climb Racing 2 دارای ویژگی‌های دیگری از جمله قابلیت بازی به صورت چند نفره و آنلاین نیز است. در مجموع می‌توان این بازی را بسیار عالی توصیف کرد، به ویژه سادگی بازی که سبب می‌شود تا همواره شما از داشتن یک بازی بسیار جالب احساس رضایت نمایید.

مروری بر خلاصه‌ای از ویژگی‌های بازی Hill Climb Racing 2:

گرافیک بسیار زیبا و جذاب

داشتن امکان بازی به صورت چند نفره و آنلاین

قابلیت ارتقاء و تغییر خودروها متناسب با مراحل و شرایط جاده‌ها

داشتن مراحل بسیار متنوع

Soccer Stars

در این قسمت قصد داریم تا به معرفی یکی از برترین بازی‌های ورزشی و فکری که به صورت آنلاین توسط شرکت معتبر miniclip منتشر شده است بپردازیم. بازی Soccer Stars یکی از برترین محصولات شرکت نام برده می‌باشد که با داشتن ویژگی‌های بسیار خاص توانسته تا جایگاه ویژه‌ای را برای خود به دست آورد. در بازی جذاب Soccer Stars ویژگی‌ها و نکات حائز اهیمتی وجود دارد که به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد. Soccer Stars جدا از داشتن گیم پلی بسیار ساده و روان، دارای یک سبک چالش برانگیز می‌باشد که فکر و ذهن مخاطب را به کلی تسخیر خواهد کرد بطوریکه شما را وادار به انجام بازی آن هم به صورت مستمر می‌نماید.

بازی Soccer Stars برای اجرا نیازمند اینترنت پرسرعت می‌باشد و در حقیقت به صورت آنلاین است و شما در آن به راحتی می‌توانید با بازیکنانی از سرتاسر جهان ارتباط برقرار کرده و با آن‌ها به رقابت بپردازید. هر کاربر با مشخص کردن ملیت خود در برابر شما حضور خواهد یافت و این امکان در اختیار شما قرار داده شده تا بتوانید پروفایل رقیبتان را مشاهده کرده و از ملیت او خبردار شوید و باید گفت این ویژگی جذابیت و هیجان بازی را به شدت افزایش خواهد داد.

Soccer Stars دارای سه نوع سبک بازی می باشد که عبارتند از:

Play One VS One ، Tournament ، Double Prize

در این بازی برای شما یک سری چت اختصاصی نیز قرار داده شده است که شما می‌توانید با بهره گیری از آن‌ها پیغام‌هایی را به رقیبتان در حین انجام رقابت برسانید. یکی از ویژگی‌های حائز اهمیت بازی داشتن Spin روزانه می‌باشد که در حقیقت با ورودتان هر روزه می‌توانید از جوایز آن بهره‌مند شوید.

مروری بر ویژگی‌های بازی جذاب و هیجان‌انگیز Soccer Stars :

آنلاین بودن بازی

گیم‌پلی ساده و روان

به دست آوردن سکه‌های فراوان و شرکت در مسابقات متنوع

امکان ورود و ذخیره بازی در اکانت‌هایی همچون Gmail

دارای 3 سبک مختلف بازی

داشتن جوایز و Spin روزانه

منبع متن: pardisgame