بازی Absolver یکی از بزرگترین عناوینی است که توسط شرکت Devolver Digital در طول تاریخ خود منتشر کرده است و توانسته در مدتی که عرضه شده، موفق عمل کند. با وجود همه خوبی های بازی، بسیاری از بازی‌بازان و خبرگذاری‌ها، از مشکلات سرورهای بازی می‌گویند و همچنین از عملکرد فنی آن روی پلتفرم رایانه های شخصی گله […]

به‌روزرسان ۱٫۰۵ بازی Absolver هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی در دسترس است

بازی Absolver یکی از بزرگترین عناوینی است که توسط شرکت Devolver Digital در طول تاریخ خود منتشر کرده است و توانسته در مدتی که عرضه شده، موفق عمل کند. با وجود همه خوبی های بازی، بسیاری از بازی‌بازان و خبرگذاری‌ها، از مشکلات سرورهای بازی می‌گویند و همچنین از عملکرد فنی آن روی پلتفرم رایانه های شخصی گله دارند. به تازگی سازندگان بازی Absolver، یعنی استودیوی Sloclap خبر از انتشار یک به‌روزرسان جدید برای بازی داده و به صورت جزئی، موارد آن را به اطلاع بازی‌بازان رسانده‌اند.

به‌روزرسان ۱٫۰۵ بازی Absolver، طبق اعلام سازندگان، هم‌اکنون برای پلتفرم رایانه های شخصی در دسترس است. این به‌روزرسان با وجود حجم کمی که دارد، باگ ها مشکلات مهمی را از بازی رفع می‌کند و در واقع آن را پایدار تر می‌سازد. شما می‌توانید در زیر، فهرست بهبود ها و تغییرات به‌روزرسان ۱٫۰۵ بازی Absolver را مطالعه نمایید:

  • بهبود هایی در بخش‌های اتصال به سرور و matchmaking
  • مشکل خراب شدن فایل ذخیره بازی هم‌اکنون رفع شده است. سازندگان با قرار دادن یک عملیات ذخیره‌ی دو مرحله‌ای، از ذخیره کامل و سالم بازی و روند پیشرفت بازی‌باز، مطمئن شده‌اند.
  • رفع باگ های کلی و اساسی در زمانی که به آموزشگاه می‌پیوندید.
  • اچیومنت ها، هم‌اکنون به عنوان آزاد شده برای استیم و پلی‌استیشن ۴ نمایش داده می‌شوند. این نکته ذکر شده است که برخی از اچیومنت ها با تاخیر باز می‌شوند.
  • دعوت نامه ها در سرتاسر ریجن ها و مناطق مختلف اضافه شده است.
  • پیشرفت باس، هم‌اکنون به‌روزرسانی می‌شود. این نکته ذکر شده است که فعلا این رفع مشکل، برای باس ها کار می‌کند. سازندگان هنوز در حال کار برروی این موضوع هستند و بابت ان عذرخواهی کرده‌اند.
  • پایداری بازی به طور کلی بهبود یافته است.

بازی Absolver هم‌اکنون در استیم، نقد ها و نظرات عموما متوسطی را دریافت می‌کند اما هیچ چیز نمی‌تواند جلوی بازی را از ایستادن در صدر جدول این شبکه بگیرد. موفقیت Absolver در واقع یک نوع رکورد نیز برای شرکت Devolver Digital به حساب می‌آید. چندی پیش بود که فورک پارکر (Fork Parker)، مدیر عامل دیوالور دیجیتال، از طریق حساب توئیتر خود اعلام کرده بود که Absolver، بزرگ‌ترین بازی دیوالور دیجیتال از لحاظ عرضه تا کنون است. همچنین دیوالور دیجیتال در همان زمان تایید کرده بود که مجموع بازیکنان همزمان تقریبی Absolver برروی هر دو پلتفرم پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی، به حدود ۳۰٫۰۰۰ می‌رسد. پس از عرضه این به‌روزرسان، استودیوی Slocap اعلام کرده که در هفته آینده، به‌روزرسانی بعدی بازی، یعنی به‌روزرسان ۱٫۰۶ منتشر خواهد شد.

بازی Absolver در خرابه های پادشاهی سقوط کرده‌ی Adal رخ می‌دهد و بازی‌بازان، بازی را با یک ماسک عجیب و اسرار آمیز و همچنین خاطرات ضعیف و از یاد رفته آغاز می‌کنند. ماسکی که به آن اشاره شد، مخلوق راهنمایی ها و حاکمانی است که شما را به این دنیا آورده اند و به زندگی شما ارزش بخشیده‌اند و به عنوان نیروی ویژه Absolvers در یک ماموریت قرار داده‌اند. در سفری که در سرزمین های فراموش شده طی می‌کنید، درس های زیادی گرفته و مهارت های خوبی را برای مبارزه کردن می‌آموزید. در این راه، اسلحه ها، زره ها و موارد مختلفی را صاحب شده و با تیمی از مبارزان در محیط های خاصی به مبارزه می‌پردازید.

بازی Absolver هم‌اکنون برای پلتفرم های رایانه های شخصی و پلی‌استیشن ۴ در دسترس است.

منبع متن: gamefa