یکی از مواردی که از زمان معرفی شدن بازی، همه از آن مطلع هستند، این است که راکستار تا به حال از این بازی اطلاعات بسیار محدودی منتشر کرده است. اما به‌تازگی با انجام چند نظرسنجی که از سوی طرفداران این بازی انجام شده است، می‌توان امیدوار بود که در هفته‌های آتی اطلاعات رسمی جدیدی […]

شایعه: راکستار در حال برگزاری چند نظرسنجی درمورد محبوبیت Red Dead Redemption 2 است

یکی از مواردی که از زمان معرفی شدن بازی، همه از آن مطلع هستند، این است که راکستار تا به حال از این بازی اطلاعات بسیار محدودی منتشر کرده است. اما به‌تازگی با انجام چند نظرسنجی که از سوی طرفداران این بازی انجام شده است، می‌توان امیدوار بود که در هفته‌های آتی اطلاعات رسمی جدیدی از این بازی به گوش برسد.

مدتی پیش، انتشار این بازی به سال ۲۰۱۸ موکول شد اما هنوز اطلاعات رسمی زیادی از آن به انتشار نرسیده و به جز یک تریلر کوتاه، نمایشی از آن دیده نشده است. طبیعتاً می‌دانیم که انتشار این بازی اتفاق بزرگی در صنعت بازی‌های رایانه‌ای خواهد بود و هم راکستار و هم بازی‌بازان انتشار آن را جشن خواهند گرفت. حال با انتشار نظرسنجی‌های جدیدی که پیرامون این بازی در حال انجام شدن است، می‌توان انتظار داشت که این روند به زودی توسط راکستار تغییر کند و ما شاهد اطلاعات رسمی جدید و یا حتی تریلر‌های جدید از این بازی باشیم.

یکی از کاربران وبسایت Reddit با نام کاربری trevors685، به‌تازگی یک نظرسنجی به راه انداخته است که در آن سوالاتی نظیر اینکه “شما تا به حال چیزی درمورد Red Dead Redemption 2 شنیده‌اید؟” و یا اینکه “شما چقدر علاقه‌مند به خرید بازی Red Dead Redemption 2 هستید؟” از کاربران پرسیده شده است. همچنین سوالات دیگری نیز از این دست در این نظرسنجی‌ها به چشم می‌خورد که برخی از آن‌ها شاید جالب باشند و نیازمند این باشند که راکستار در این زمینه‌ها کمی شفاف سازی انجام دهد و ابهامات پیرامون این بازی را از بین ببرد. اما واقعاً شاید راکستار می‌خواهد تبلیغات و بازاریابی این بازی را کمی دیرتر آغاز کند و عطش بازی‌بازان را برای این بازی بیشتر کند. به هر حال چیزی که اینجا کمی مبهم است، این است که برخی از کاربران عقیده دارند که این نظرسنجی‌ها از طرف راکستار در حال انجام شدن است و برگزاری آن‌ها توسط کاربران ناشناس، با هماهنگی راکستار انجام شده است.

با در نظر داشتن این موضوع که چندین ماه تا انتشار این بازی فاصله داریم، منطقی است که هنوز تبلیغات و بازاریابی برای این بازی انجام نشده باشد (مخصوصاً با توجه به این که این بازی یکی از پرهزینه‌ترین بازی‌های راکستار است و نیاز به بازاریابی زیادی ندارد؛ زیرا تقریباً همه بازی‌بازان با آن آشنا هستند و نام آن را شنیده‌اند). همچنین با توجه به این که هر روز به روز انتشار این بازی نزدیک‌تر می‌شویم، منطقی است که راکستار تبلیغات و بازاریابی آن را از ماه‌های آینده آغاز کند و شور و شوق بازی‌بازان و طرفداران این سری را بالا ببرد. بنابراین در خوش‌بینانه‌ترین حالت هنوز هفته‌های زیادی را باید منتظر انتشار اطلاعات رسمی از این بازی باشیم.

عنوان Red Dead Redemption 2 در تاریخ نامشخصی از سال آینده میلادی برای کنسول‌های پلی‌استیشن و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. هنوز اطلاعات دقیقی از عرضه این بازی برروی پلتفرم رایانه‌شخصی منتشر نشده است و مشخص نیست که آیا این بازی برای این پلتفرم هم عرضه خواهد شد یا خیر. برای کسب آخرین اخبار و داغ‌ترین شایعات از این بازی، با ما همراه باشید.

منبع متن: gamefa