با شروع هفته جدید، مایکروسافت لیست تازه‌ای از بازی‌هایی که در این هفته با تحفیف، در اختیار کاربران خواهند بود را منتشر کرده است. این هفته هم مانند هفته‌های قبل، بازی‌های جدیدی برای کاربران ایکس‌باکس وان و ۳۶۰ آماده شده است که این افراد می‌توانند بازی‌های مورد نظر خود را با تحفیف دریافت کنند. این […]

لیست تخفیفات این هفته شبکه ایکس‌باکس لایو اعلام شد

با شروع هفته جدید، مایکروسافت لیست تازه‌ای از بازی‌هایی که در این هفته با تحفیف، در اختیار کاربران خواهند بود را منتشر کرده است.

این هفته هم مانند هفته‌های قبل، بازی‌های جدیدی برای کاربران ایکس‌باکس وان و ۳۶۰ آماده شده است که این افراد می‌توانند بازی‌های مورد نظر خود را با تحفیف دریافت کنند. این هفته تحفیف‌های جذاب، از بازی‌هایی با سبک‌های مختلف برای کاربران شبکه ایکس‌باکس لایو آماده شده است.

برای کاربران ایکس‌باکس وان، این تخفیف‌ها شامل  Dark Souls III (به قیمت ۲۴ دلار), Grand Theft Auto V (به قیمت ۳۰ دلار), و XCOM 2 (به قیمت ۲۴ دلار) می‌شود. همچنین علاوه‌بر این‌ها بازی The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition نیز با کاهش قیمت روبه‌رو شده است و با قیمت ۳۰ دلار این هفته آماده دریافت می‌باشد.

به سراغ عناوین تخفیف‌دار ایکس‌باکس ۳۶۰ می‌رویم. برای این کنسول، بازی‌های Enslaved: Odyssey to the West (به قیمت ۳٫۷۴ دلار), Grand Theft Auto IV (به قیمت ۸ دلار), Grand Theft Auto V (به قیمت ۲۰ دلار), و Red Dead Redemption (به قیمت ۱۰ دلار) با کاهش قیمت همراه شده‌اند و برای کاربران این کنسول آماده دریافت هستند.

این‌ها فقط بخشی از تخفیفات این هفته شبکه ایکس‌باکس لایو بود. شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت Major Nelson لیست کامل تخفیفات این هفته که برای کاربران ایکس‌باکس وان و ۳۶۰ آماده شده است را مشاهده کنید. این نکته را فراموش نکنید که برخی از این تخفیفات نیاز به اشتراک گلد ایکس‌باکس لایو دارند و باید برای دربافت آن‌ها باید عضو این سرویس باشید. این تخفیف‌ها تا تاریخ ۱۸ام سپتامبر قابل دریافت می‌باشند.

همچنین کاربران گلد شبکه ایکس‌باکس لایو می‌توانند هم‌اکنون بازی‌های رایگان ماه سپتامبر را نیز دریافت کنند که دو مورد از این بازی‌ها شامل  Trials Fusion و Hydro Thunder Hurricane می‌شود.

منبع متن: gamefa