داستان محتوای فرعی Shadow of War قوی‌تر می‌باشد؛ رونمایی از سیستم Ambusher

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از wccftech، در حالی که به تاریخ عرضه‌ی Middle-Earth: Shadow of War نزدیک می‌شویم، رییس استودیوی Monolith یعنی "مایکل دی پلتر" (Michael de Plater) طی مصاحبه‌ای جدید با Game Informer اطلاعات جدیدی از بازی به اشتراک گذاشت.

ایشان در مورد مراحل فرعی اظهار کرد:

"این‌بار ما با همان دقت و توجه‌ای که به مراحل اصلی داشتیم، مراحل فرعی را ساختیم. همه‌ی فرعی‌ها اکنون کات‌سین دارند. 

هرکدام از مراحل فرعی در مورد یکی از شخصیت‌ها می‌باشد مانند Carnán یا Etariel. آن‌ها داستان‌های بسیار قوی‌تری دارند و بیشتر اوقات در مراحل و گیم‌پلی بهتر هستند."

سیستم Nemesis نیز در این نسخه پیچیده‌تر شده است:

"یکی از ویژگی‌های جدید سیستم Ambusher می‌باشد. بازی کار‎‌هایی که شما انجام می‌دهید را لحظه به لحظه دنبال می‌کند. نحوه‌ی بازی‌ کردن شما مشخص می‌کند یک دشمن یا دوستتان در دنیای بازی نسبت به کار‌هایتان بازخوردی داشته باشد. 

آن‌ها در موقعیت‌های مرتبط‌تر به اعمال‌تان ظاهر خواهند شد؛ و عناوین و نشان‌هایی برای کار‌هایشان دریافت خواهند کرد. چیز‌هایی مانند Ranger killer، The Drake Slayer یا Conqueror که هر کدام با دستیابی به چیز خاصی به آن‌ها داده شده است."

تاکنون با توجه به اطلاعات این بازی می‌توان انتظار عنوانی بهتر از نسخه‌ی قبل را داشت.Middle-Earth: Shadow of War در تاریخ 18 مهر برای PC،PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد. دیدگاه شما در مورد این بازی چیست؟

منبع متن: pardisgame