رندی پیچفورد توضیح داد که چرا انتشار عنوان Borderlands 3 بطول انجامیده است. استودیوی گیرباکس (Gearbox Software) در سال ۲۰۱۲ عنوان Borderlands 2 را منتشر نمود و پس از ارائه بسته‌های الحاقی در طول یک سال برای عنوان مذکور، طرفداران منتظر معرفی نسخه سوم این سری شدند. هم‌اکنون، مدیرعامل استودیوی گیرباکس آقای رندی پیچفورد (Randy Pitchford) توضیح دادند […]

سازندگان توضیح می‌دهند که چرا عرضه Borderlands 3 با تاخیر مواجه شده است

رندی پیچفورد توضیح داد که چرا انتشار عنوان Borderlands 3 بطول انجامیده است.

استودیوی گیرباکس (Gearbox Software) در سال ۲۰۱۲ عنوان Borderlands 2 را منتشر نمود و پس از ارائه بسته‌های الحاقی در طول یک سال برای عنوان مذکور، طرفداران منتظر معرفی نسخه سوم این سری شدند. هم‌اکنون، مدیرعامل استودیوی گیرباکس آقای رندی پیچفورد (Randy Pitchford) توضیح دادند که چرا عرضه Borderlands 3 انقدر طول کشیده است.

طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت IGN آقای پیچفورد اعلام کردند که سری Borderlands برای گیرباکس بسیار با اهمیت است، و او آگاه است که طرفداران منتظر نسخه بعدی آن هستند. بهمین خاطر است که استودیو قصد دارد تا قدمی “بسیار بزرگ، و شایسته” بردارد. بنابراین تحقق بخشیدن به این جاه‌طلبی‌ها “کاری نیست که بتوان یک شبِ انجام داد”. طی این مصاحبه آقای پیچفورد فاصله زمانی ارائه عنوان Borderlands 3 را با بازه زمانی عرضه عناوین Grand Theft Auto III و Grand Theft Auto IV مقایسه نمود.

او اظهار داشت که عناوین Vice City و San Andreas بعنوان دنباله‌هایی برای سری در نظر گرفته می‌شوند، اما هردوی آن‌ها “در یک نسل و توسط یک موتور بازی‌سازی ارائه شدند”. با این حال، راکستار تا زمان انتشار عنوان GTA IV تحول قابل توجهی را در سری مذکور ایجاد نکرد. براساس صحبت‌های مدیرعامل استودیوی گیرباکس، ضروری است که رویکرد راکستار مورد استفاده و توجه قرار گیرد. اینکه استودیو می‌دانست طرفداران از بازی چه می‌خواهند، بنابراین آن‌ها زمان خود را صرف ساخت جهان و همچنین موتور بازی‌سازی مخصوص عنوان GTA IV کردند. 

راحت‌ترین کار در دنیا برای ما این است که دنباله‌های بسیاری را عرضه نمائیم، و با این کار درآمد قابل توجهی را برای خود رقم بزنیم. ما قرار است برروی این مسئله کار کنیم، و هنگامی که تصور کنیم راه را بدرستی رفته‌ایم، آن را معرفی خواهیم کرد – قرار نیست تا زمانی که چیز شایسته‌ای در دست داشته باشیم، از بازی رونمایی کنیم. و در نهایت انتظارات خود را از بازی مشخص خواهیم ساخت.

آقای پیچفورد شفاف‌سازی نمود، او در حال حاضر نمی‌خواهد که انتظارات طرفداران را برانگیزد، و از آن‌ها بخواد منتظر باشند تا نسخه بعدی Borderlands عرضه شود. پیچفورد در توصیف مراحل کاری استودیو از این جمله استفاده کرد:

ما در حال تلاش، تفکر و دستیابی هستیم.

اوایل سال جاری و در مراسم GDC 2017 بود که استودیوی گیرباکس برروی صحنه رفت و نمایشی ارائه کرد تا نشان دهد که عنوان Borderlands 3 برروی موتور بازی‌سازی Unreal Engine چگونه بنظر خواهد رسید. همچنین آقای پیچفورد طی رویداد PAX West اعلام داشت که ۹۰ درصد کارکنان گیرباکس برروی چیزی کار می‌کنند که طرفداران انتظارش را دارند، که به احتمال زیاد عنوان Borderlands 3 خواهد بود.

بعلاوه آقای پیچفورد اعلام کرد که عنوان Borderlands 3 هنوز بصورت رسمی معرفی نشده و ممکن است نامی دیگر برایش در نظر گرفته شود، اما براساس گفته‌های او مشخص است که عنوان جدید قرار است فصلی جدید در سری اصلی را روایت کند و چیزی بعنوان نسخه فرعی یا پیش درآمد وجود نخواهد داشت.

منبع متن: gamefa