استودیوی Obsidian: مایکروسافت به دنبال کار کردن با استودیو‌های مستقل است

شرکت Microsoft بار‌ها سعی کرد طرفداران را قانع کند تعدادی عناوین انحصاری که هنوز معرفی نشده‌اند دارد. حال که تمامی استودیوهای داخلی Microsoft برروی بازی‌های معرفی شده مشغول هستند ( استودیوی Rare با بازی Sea of Thieves، استودیوی The Coaltion با بازی Gears of War، استودیوی 343i با نسخه‌ی بعدی Halo، تیم Undead Labs با State of Decay 2 و Turn 10 و Playground Games به ترتیب مشغول ساخت Forza Motorsport و Forza Horizon بعدی هستند)، Microsoft دو راه برای دنبال کردن دارد: ساخت استودیو‎‌های داخلی جدید یا معامله با استودیوهای مستقل برای ساخت بازی‌های انحصاری. 

مشخص است که راه اول بسیار زمان‌بر است و به همین دلیل ردموندی‌ها به راه دوم جذب شده‌اند. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از wccftech، مدیرعامل استودیوی Obsidian Entertainment یعنی "فرگس ارگهارت"(Feargus Urquhart) طی مصاحبه‌ای با Eurogamer در مورد بازی کنسل شده‌ی خود یعنی Stormlands و رویه‌ای که Microsoft پیش گرفته صثحبت کرد.

از ایشان در مورد سختی‌ استودیوهای متسقل مخصوصا اکنون که ناشران بزرگ سعی دارند همه‌ی کارها را به طور داخلی انجام دهند، پرسیده شد. ایشان در جواب اظهار کرد که Microsoft در حقیقت این‌گونه نیست و سعی دارد با استودیوهای مستقل کار کند. 

این بدین معنی نیست که پروژه‌های آن‌ها بزرگ نخواهند بود. قطعا استودیوهایی مانند Obsidian و Ninja Theory با بودجه‌ی مناسب می‌توانند یک عنوان AAA بسازند. 

در پایان دیدگاه شما در این مورد چیست؟ آیا Microsoft راه درست را در پیش گرفته است؟

منبع متن: pardisgame