نینتندو سوییچ در بریتانیا هم از ایکس‌باکس وان سبقت گرفته است اما هنوز هم با پلی‌استیشن ۴ فاصله زیادی دارد. بریتانیا همیشه یک بازار نسبتا چالش‌برانگیز برای نینتندو بوده است و نینتندو برای فروش محصولاتش در این منطقه، بجز وی و دی‌اس، با مشکل روبه‌رو شده است. به نظر می‌رسد که سوییچ نیز راه این […]

فروش نینتندو سوییچ در بریتانیا، از ایکس‌باکس وان بیشتر است

نینتندو سوییچ در بریتانیا هم از ایکس‌باکس وان سبقت گرفته است اما هنوز هم با پلی‌استیشن ۴ فاصله زیادی دارد.

بریتانیا همیشه یک بازار نسبتا چالش‌برانگیز برای نینتندو بوده است و نینتندو برای فروش محصولاتش در این منطقه، بجز وی و دی‌اس، با مشکل روبه‌رو شده است. به نظر می‌رسد که سوییچ نیز راه این دو کنسول را، در بریتانیا ادامه می‌دهد.

کریستوفر درینگ، تحلیلگر سابق MCV UK، اعلام کرده است که در طول سال جاری،فروش نینتندو سوییچ از ایکس‌باکس وان بیشتر بوده است:

فروش سوییچ در بریتانیا آرام‌تر از سایر بازار‌های جهان بوده است اما عملکرد نینتندو قابل قبول بوده و فروش این کنسول از ایکس‌باکس وان بیشتر بوده است. البته سوییچ با پلی‌استیشن ۴ فاصله زیادی دارد.

این اتفاق بنا به دلایل مختلفی، برای نینتندو شگفت‌انگیز است چرا که آن‌ها هنوز به فصل تعطیلات نرسیده‌اند و این موضوع نیز می‌تواند در آینده کمک بزرگی به آن‌ها بکند. فراموش نکنید که بریتانیا، دومین قدرتمند‌ترین منطقه فروشی ایکس‌باکس است که این موضوع نیز عملکرد فوق‌العاده نینتندو سوییچ را تایید می‌کند.

البته میزان فروش نینتندو سوییچ هنوز هم با پلی‌استیشن ۴ فاصله زیادی دارد و با توجه به سال فوق‌العاده‌ای که پلی‌استیشن پشت سر گذاشته و علاقه همیشگی بریتانیایی‌ها به پلی‌استیشن، منطقی به نظر می‌رسد. با تمام این حرف‌های به نظر می‌رسد که نینتندو سوییچ در بیشتر بازار‌های بزرگ دنیا از ایکس‌باکس وان و حتی در برخی از آن‌ها از پلی‌استیشن ۴ پیشی گرفته است که پس از عملکرد نه چندان خوب وی یو، می‌تواند خبر خوبی برای نینتندو باشد.

 

 

 

منبع متن: gamefa