مدیر استودیو مرکوری استیم به تحسین نینتندو پرداخته و از آن‌ها به عنوان یک ناشر خاص و بی‌نظیر یاد کرده است. طی روز‌های آینده نینتندو و مرکوری استیم عنوان مورد انتظار Metroid: Samus Returns را برای ۳DS عرضه می‌کنند و نقد‌ها و بررسی‌های مختلف خبر از بازگشت فوق‌العاده سری Metroid را می‌دهند. مدیر استودیو مرکوری […]

مرکوری استیم: نینتندو ما را به توسعه‌دهنده بهتری تبدیل کرده است

مدیر استودیو مرکوری استیم به تحسین نینتندو پرداخته و از آن‌ها به عنوان یک ناشر خاص و بی‌نظیر یاد کرده است.

طی روز‌های آینده نینتندو و مرکوری استیم عنوان مورد انتظار Metroid: Samus Returns را برای ۳DS عرضه می‌کنند و نقد‌ها و بررسی‌های مختلف خبر از بازگشت فوق‌العاده سری Metroid را می‌دهند.

مدیر استودیو مرکوری استیم، انریک آلوارز، دلیل این موفقیت را همکاری با نینتندو دانسته و به تحسین آن‌ها پرداخته است:

نینتندو یک ناشر بی‌نظیر است که بازی‌های بی‌نظیری می‌سازد. آن‌ها خاص هستند. آن‌ها بی‌نظیر هستند. آن‌ها به بازی‌ها اهمیت می‌دهند. قصد اغراق ندارم اما در این دو سالی که با آن‌ها همکاری کرده‌ایم، ۸۰ یا ۹۰ درصد از بحث‌های ما پیرامون نیاز و علایق بازیکنان بوده است. فقط ۱۰ تا ۲۰ درصد در خصوص مسائل تجاری مانند فروش و انتشار بازی گفتگو می‌کردیم. وقتی از نزدیک با آن‌ها در ارتباط هستید متوجه می‌شود که چرا آن‌ها به جایگاهی که امروز در آن قرار دارند، رسیده‌اند. دروغ نمی‌گویم ولی آن‌ها همیشه بهترین‌ها را از شما می‌خواهند. همیشه انتظار بهترین‌ها را دارند اما در مجموع تجربه فوق‌العاده‌ای با آن‌ها داشتیم.

آلوارز در خصوص مقایسه نینتندو با سایر ناشران گفت:

ما در گذشته با ناشران دیگری مثل کودمسترز و کونامی فعالیت داشته‌ایم و تجربه‌هایمان متفاوت بود. با کونامی تجربه خیلی خوبی داشتیم اما نینتندو چیز دیگری‌است. نینتندو طرفداران زیادی دارد که خیلی از آن‌ها جز بازی‌های نینتندو، چیز دیگری بازی نمی‌کنند و اکنون من دلیل این تصمیم طرفداران را درک می‌کنم. چیز‌های زیادی از آن‌ها یاد گرفتیم و این موضوع باعث افتخار است. صادقانه بگویم، آن‌ها ما را به توسعه‌دهنده بهتری تبدیل کردند.

البته که توجه زیاد نینتندو به علایق و سلایق بازیکنان یکی از دلایلی است که آن‌ها را در طول سه دهه گذشته به یکی از بهترین توسعه‌دهندگان و ناشران صنعت بازی‌سازی تبدیل کرده است و بدون شک آن‌ها نیز همواره به دنبال بهترین همکاران ترد پارتی هستند تا بهترین کیفیت ممکن را در اختیار بازیکنان قرار دهند.

Metroid: Samus Returns روز ۱۵ سپتامبر به صورت انحصاری برای نینتندو ۳DS عرضه می‌شود.

 

منبع متن: gamefa