تی‌اچ‌کیو نوردیک (THQ Nordic) تاریخ انتشار نسخه‌ی نینتندو سوئیچ Sine More EX در سراسر جهان و آمریکا را اعلام نموده است. Sine Mora EX در اوایل ماه آگوست به رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان راه یافت، اما تاریخ عرضه‌ی آن برای نینتندو سوئیچ دقیقاً مشخص نبود و تنها “تابستان” ذکر شده […]

تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی نینتندو سوئیچ Sine Mora EX مشخص شد

تی‌اچ‌کیو نوردیک (THQ Nordic) تاریخ انتشار نسخه‌ی نینتندو سوئیچ Sine More EX در سراسر جهان و آمریکا را اعلام نموده است.

Sine Mora EX در اوایل ماه آگوست به رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان راه یافت، اما تاریخ عرضه‌ی آن برای نینتندو سوئیچ دقیقاً مشخص نبود و تنها “تابستان” ذکر شده بود. اما حال با توجه به گفته‌های تی‌اچ‌کیو نوردیک، می‌دانیم که این عنوان در ۲۶ سپتامبر (۴ مهر) و ۱۰ اکتبر (۱۸ مهر)، به ترتیب در آمریکا و بقیه‌ی مناطق جهان برروی سوئیچ منتشر می‌گردد.

Sine Mora EX، نسخه‌ی بهبود یافته‌ی Sine Mora محسوب می‌شود که از ویژگی‌هایی جدیدی بهره‌مند است. در این نسخه، شاهد نسبت ابعادی ۱۶:۹، بخش Co-op محلی، سه حالت رقابتی جدید، صداگذاری کامل انگلیسی و چند چالش تازه هستیم.

Sine Mora در سال ۲۰۱۲ روانه‌ی رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس ۳۶۰، پلی‌استیشن ۳ و کنسول دستی پلی‌استیشن ویتا شد. این عنوان که توسط Grasshopper Manufacture و Digital Reality توسعه یافته، از گیم‌پلی Shoot ’em up بهره می‌برد و بخش آرکید و داستانی قابل توجهی را داراست.

منبع متن: gamefa