شب گذشته سرمربی تیم منچستر یونایتد آقای ژوزه مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی با تیم بازل از ارائه یک فوتبال فانتزی و پلی‌استیشنی توسط بازیکنان تیم خود انتقاد کرد و این انتقاد با واکنش حساب توییتر پلی‌استیشن بریتانیا همراه شد.

دیشب شیاطین سرخ به سرمربیگری مورینیو موفق شدند در خانه تیم بازل را با نتیجه قاطع 3 بر صفر شکست دهند اما آقای خاص از این پیروزی تحت تاثیر قرار نگرفته و از عملکرد بازیکنان خود پس از گل دوم انتقاد کرده است.

در ادامه با صحبت‌های مورینیو در این مورد همراه باشید: "تا قبل از اینکه نتیجه 2-0 شود با ثبات و مطمئن بازی می‌کردیم. اما بعد از گل دوم همه چیز تغییر کرد، پس از این گل بود که بازی جدی را فراموش کردیم و دیگر تصمیم‌های درست نگرفتیم."

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTech، این سرمربی پُرتغالی با اشاره به تصمیم‌های بد تیم خود این سبک بازی را "فوتبال پلی‌استیشنی" توصیف کرد. "ما فوتبال فانتزی بازی می‌کردیم، فوتبال پلی‌استیشنی. من این سبک بازی و استراتژی را نمی‌پسندم."

این اظهار نظر مورینیو با واکنش حساب توییتر پلی‌استیشن بریتانیا همراه شد. توییتر پلی‌استیشن بریتانیا با ارسال پیام زیر تاکید کرد که وظیفه پلی‌استیشن سرگرم کردن مردم است.

"@خوزه مورینیو با عرض پوزش، هیچ اتوبوسی در پلی‌استیشن پارک نشده (شوخی با استراتژی ارائه بازی‌های تدافعی توسط منچستر یونایتد در اکثر بازی‌های فصل گذشته) ما اینجا هستیم تا مردم را سرگرم کنیم."

بازی منچستر یونایتد و بازل را مشاهده کردید؟ نظر شما در مورد اظهارات در مورد این بازی چیست؟

منبع متن: pardisgame