بدون شک دوست‌داران خانواده آیفون کنفرانس کمپانی اپل که دیشب در سالن همایش‌های استیو جابز در اپل پارک برگزار شد را دنبال کرده‌اند اما اگر به خاطر مشغله‌های کاری موفق به آگاهی از جزئیات آن نشده‌اید جای نگرانی وجود ندارد چرا که پردیس‌گیم اقدام به ارائه گزارشی کلی از کنفرانس اپل کرده است.

آیفون 8 و آیفون 8 پلاس معرفی شدند

با به‌روی صحنه آمدن آقای "فیل شیلر" (Philip W. Schiller)، نایب رییس ارشد بخش بازاریابی جهانی شرکت اپل، رسما از دو موبایل آیفون 8 و آیفون 8 پلاس در سه رنگ نقره‌ای، خاکستری و طلایی رونمایی شد. طراحی این دو گوشی به مدل‌های خانواده آیفون 7 که توانسته بود رضایت بسیاری از مشتریان را جلب کند بسیار نزدیک است اما آنچه که باعث زیبایی بیشتر سری جدید آیفون شده، قاب‌های پشتی شیشه‌ای بوده که در نوع خود بی‌نظیر است. دوربین‌های عقب و جلوی آن از قدرتی 12 و 7 مگاپیکسلی برخوردار بوده که تفاوتش با مدل‌های قبلی بهبود کیفیت عملکرد سنسورهاست. یکی از مزایای دوربین آیفون 8 پلاس که به تصویر هم کشیده شد حالتی به نام Portrait Lighting بود که باعث می‌شود تصاویری باکیفیت‌تر بگیرید و دیگر نیازی به استفاده از نرم‌افزارهای مختلف برای ویرایش و گذاشتن افکت برروی عکس نداشته باشید. از دیگر نکات ظاهری می‌توان به ابعاد نمایشگر اشاره کرد. آیفون 8 دارای صحه نمایشی 4.7 اینچی با وضوح 750×1334 پیکسل و آیفون 8 پلاس نیز از صفحه نمایشی 5.5 اینچی با وضوح 1080×1920 پیکسل برخوردار است. لازم به‌ذکر بوده که به‌خاطر طراحی شیشه‌ای این گوشی، این امکان فراهم شده که از شارژرهای بیسیم استفاده نمایید.

از مشخصات سخت افزاری غول جدید آیفون می‌توان به چیپست 6 هسته‌ای کوپرتینو یعنی Apple A11 Bionic اشاره کرد. درست مانند سایر گوشی‌ها، هر 6 پردازنده آن به‌صورت همزمان عمل نکرده و به‌گروه‌های Mistral و Monsoon تقسیم می‌شود که در قدرت گوشی بسیار تاثیرگذار هستند.

به سیستم عامل Ios 12 خوش آمد بگویید

تغییرات به وجود آمده در سیستم عامل Ios 12 به‌خوبی مشهود است. اگر به تصاویر و ویدیوهای منتشر شده نگاهی انداخته باشید به‌یقین متوجه آیکن‌های جدیدی که در بالای صفحه نمایش بوجود آمده‌اند شده‌اید؛ البته به لطف وجود مرکز کنترل، شما می‌توانید به دلخواه تغییراتی در برنامه‌های به نمایش در آمده داشته باشید و شخصی‌سازی بیشتری برروی گوشی‌های آیفون خود پیاده‌سازی نمایید.در کل پاسخ به سوال اینکه فرایند مربوطه سیل صعودی داشته یا نزولی را باید به کاربران و مخاطبین سپرد.  


آیفون ایکس اپل چه مشخصاتی دارد و هدف از عرضه آن چه بود؟

آیفون ایکس اپل از دیگر گوشی‌هایی  بود که دیشب در کنار دو مدل بالا معرفی شد. این گوشی به مناسبت دهمین سالگرد ساخت سری آیفون تولید شده و قرار است به رقابت با سایر گوشی‌های بدون حاشیه نمایشگر بپردازد. از مهم‌ترین ارکان انحصاری آیفون ایکس اپل می‌توان به دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی جلو و 7 مگاپیکسلی عقب، سیستم تشخیص چهره Face ID، رم سه گیگابایتی، نمایشگر 5.8 اینچی سوپر آمولد و استاندارد IP68 اشاره کرد.

برای خرید گوشی‌های جدید خانواده آیفون چه میزان هزینه باید کرد؟

شاید این سوال بسیاری از علاقه‌مندان به خانواده آیفون باشد. آنطور که گفته شده قیمت کنونی آیفون 8 اپل حدود از 699 دلار و آیفون 8 پلاس با تفاوت 100 دلاری از 799 دلار شروع می‌شود.

آیفون 8 و آیفون 8 پلاس چه زمانی عرضه می‌شوند؟

پیش فروش آیفون 8 و آیفون 8 پلاس از 24 شهریور ماه شروع می‌شود و در نهایت هر دو مدل نام برده شده در 31 شهریور ماه به‌صورت رسمی وارد بازارهای جهانی می‌شوند.

از سیستم عامل واچ او اس 4 رونمایی شد

بنابر اعلام کمپانی اپل، سیستم عامل جدید واچ او اس قابلیت‌های جدیدی را به این ساعت هوشمند اضافه می‌کند که در ادامه به برخی از مهم‌ترین آن‌ها می‌پردازیم.

اگر به فکر سلامت قلب خود هستید، اپل فکرهای بکری در این خصوص کرده است. در برنامه تدارک دیده شده شما می‌توانید ضربان قلب خود را برروی ساعت مچی با نزدیکترین احتمال صحیح مشاهده کنید. این کار باعث می‌شود که لیستی از دفعات بررسی ضربان قلب خود تهیه نمایید؛ در صورتی که مشکلی به وجود آمده باشد، پیامی هشداردهنده برروی صفحه نمایشگر ساعت از طریق برنامه Your Watch درج می‌شود تا در اسرع وقت به نزد پزشک بروید. از دیگر نکات مهم این سیستم عامل جدید می‌توان به افزوده شدن واچ فیس‌های جدیدی برگرفته شده از Kaleidoscope (زیبابین) و شخصیت‌های انیمیشن داستان اسباب بازی‌ها اشاره کرد. شایان به‌ذکر بوده که سیستم عامل واچ او اس 4 در 28 شهریور برای تمامی دارندگان ساعت‌های هوشمند اپل در دسترس خواهد بود.

شما کاربران پردیس‌گیم در انتها می‌توانید شاهد تمامی محصولات معرفی شده در کنفرانس اپل به روایت تصویر باشید.

برای مشاهده در سایز اصلی برروی تصاویر کلیک کنید

آیفون 8 در رنگ‌بندی‌های متفاوت

آیفون 8 مانند مدل‌های پیشین در مقابل نفوذ آب و خاک مقاوم است

نمایی از قاب شیشه‌ای آیفون ایکس

برخی از واچ فیس‌های جدید سیستم عامل واچ او اس 4

معرفی تلویزیون‌ 4K اپل

منبع متن: pardisgame