به گزارش پردیس‎گیم و به نقل از Dualshockers، استدیو Playdead به همراه ناشر بازی (505 Games) به مناسبت عرضه بسته بازی Limbo+Inside تریلر جدیدی از این دو عنوان را منتشر کردند.

این نسخه ویژه علاوه بر بازی اصلی با یک پوستر و یک کارت هنری همراه شده است. این تریلر ویدیویی کوتاه از گیم‌پلی این دو عنوان همراه با افتخارات کسب شده را به نمایش می‌گذارد.

عنوان Limbo قبلا و در سال 2010 به‌صورت انحصاری برای کنسول Xbox 360 منتشر شده بود اما بعدا به‌خاطر استقبال بسیار خوب از این بازی برای سایر پلتفرم‌ها نظیر PC، PS3، PS4، PS Vita و Xbox One پورت و منتشر شد. داستان این عنوان پیرامون پسربچه‌ای است که در دنیایی سیاه و  سفید به دنبال جستجوی خواهر گمشده خود است. وی در حین پیشروی در محیط بازی با معماهای بسیاری روبه‌رو می‌شود که گاهی نتیجه حل نکردن آنها مرگ شخصیت اصلی را به‌همراه دارد.

عنوان Inside در ژوئن سال گذشته منتشر شده بود. این بازی دومین ساخته استدیو دانمارکی Playdead بود و با استقبال خوبی نیز مواجه شد. داستان این بازی روایت‌گر پسربچه‌ی بدون نامی است که در دنیایی نه‌چندان رنگی به جستجو می‌پردازد. وی برای پیشروی در دنیای بازی نیازمند حل معماهای موجود بر سر راه خود است. داستان و گیم‌پلی این عنوان نسبت به عنوان Limbo بسیار بهبود یافته است. از شما دعوت می‌کنیم نقد پردیس‌گیم از این عنوان را به قلم سینا ربعی در اینجا بخوانید.

این دو عنوان در قابل یک بسته و با نام Limbo+Inside هم‌اکنون برای هر دو کنسول Xbox One و PS4 با قیمت 29.99 دلار برای منطقه آمریکای شمالی در دسترس هستند. این بسته برای مناطق اقیانوسیه، استرالیا و آلمان در 14 سپتامبر (23 مهرماه) در دسترس قرار خواهد گرفت. فروشگاه‌های سایر کشورهای اروپایی در 15 سپتامبر این بسته را عرضه خواهند کرد.

دانلود با کیفیت SDدانلود با کیفیت HD - دانلود با کیفیت FullHD

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا قصد تجربه (دوباره) این عناوین را دارید؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame