شرکت ۲K به تازگی با به‌روزرسانی سایت رسمی WWE 2K18، اطلاعات کاملی از بخش MyCareer در این عنوان منتشر کرده است. در ادامه می‌توانید توضیحات منتشر شده از سوی شرکت ۲K را مطالعه کنید. داستان و پیشروی در WWE 2K18، ما می‌خواستیم بخش MyCareer بر روی بیان یک داستان قوی تمرکز داشته باشد. ما حس […]

انتشار جزییات تکمیلی از بخش MyCareer در عنوان WWE 2K18

شرکت ۲K به تازگی با به‌روزرسانی سایت رسمی WWE 2K18، اطلاعات کاملی از بخش MyCareer در این عنوان منتشر کرده است.

در ادامه می‌توانید توضیحات منتشر شده از سوی شرکت ۲K را مطالعه کنید.

داستان و پیشروی

در WWE 2K18، ما می‌خواستیم بخش MyCareer بر روی بیان یک داستان قوی تمرکز داشته باشد. ما حس کردیم که اضافه شدن بخش‌های پشت صحنه، راه‌های جدیدی برای تجربه یک روز از زندگی یک ابر ستاره WWE را، فراهم می‌آورند. برای رسیدن به این هدف، ما باید خط داستانی‌های تازه و منحصر به فردی را خلق می‌کردیم که از بخش Universe Mode قرض گرفته نشده‌، و کاملا مختص بخش My Career هستند.

امسال شما دو خط داستانی کاملا متفاوت را داشته، که می‌توانند باعث خلق «لحظه WrestleMania» شما شوند (توجه داشته باشید که امسال خط داستانی پس از رسیدن به این لحظه به پایان نرسیده، و داستان همچنان ادامه دارد). در ادامه می‌توانید این دو راه را مشاهده نمایید.

  1. Company Man – انتخاب راه Company Man (مرد شرکتی)، به این معنی است که تمام تلاش شما برای بر‌آورده کردن خواسته مدیران کل (GM) بوده، تا مطمئن شوید که در هر برنامه سایر کشتی‌گیران دقیقا کاری که مدیران دوست دارند را انجام می‌دهند. این راه شامل توطئه چینی با GMها، حمله با سایر کشتی‌گیران در رختکن یا طی مصاحبه‌ها، و اساسا انجام دادن هر کاری برای حفظ قدرت GM در پشته صحنه و درون رینگ، خواهد بود. هرچند موفقیت در این راه پاداش‌های بی‌نظیری به همراه دارد! موفقیت GM را تضمین کرده تا قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای چون طراحی نقشه‌ای برای استفاده از سایر کشتی‌گیران جهت پیروزی در مبارزات خود، بهره‌مند شوید. شما همچنین به دفتر Vince McMahon دسترسی یافته، و می‌توانید مسابقه برای کمربند‌های قهرمانی را درخواست دهید.
  2. Fan Favorite – رفتن در راه Fan Favorite (محبوب هواداران)، بدین معنی است که شما دیگر توجه‌ای به وضعیت شرکت نداشته، و تمرکزتان بر روی ارائه بهترین مسابقات و Promoها (بحث و جدل‌های داستانی در WWE) است. شما رختکنی مملو از کشتی‌گیران و افسانه‌های قدیمی WWE دارید. در صورت انتخاب این راه، شما باید با شرکت در مسابقات مختلف، احترام کشتی‌گیران و افسانه‌های این رشته را بدست آورید. تعدادی از کشتی‌گیران همچنین شایستگی شما درون رینگ مسابقه، و توانایی‌تان در استفاده از میکروفون را خواهند سنجید، هرچند اگر بتوانید در این راه موفق شوید، شخصیت ساختگی شما احترام تمامی کشتی‌گیران را بدست می‌آورد. کشتی‌گیران قدیمی و افسانه‌ای WWE، همیشه در رویدادهای مهم در پشت صحنه حضور دارند. اگر اعتماد آنان را جلب کرده باشید، پاداش‌های مختلفی برای مسابقات و Promoهای شما فراهم خواهند کرد. اگر شما از همه لحاظ صلاحیت خود را ثابت کنید – کشتی‌گیری بشوید همانند John Cena یا Stone Cold که هم قابلیت‌های مبارزاتی خوبی داشته و هم Promoهای بی‌نظیری اجرا کنید – شخصیت ساختگی‌تان حتی قابلیت آن را خواهد داشت تا کمربند قهرمانی «WWE» یا «جهانی» خود را شخصی‌سازی نماید! این افتخار تنها نصیب بهترین کشتی‌گیران خواهد شد.

نهایتا این انتخاب شما است که مسیر WrestleMania شما چگونه پیش برود. در طول این راه ما کشتی‌گیران و پیچش‌های داستانی متفاوتی را قرار داده‌ایم، تا داستان این بخش کاملا منحصر به فرد و مخصوص به نظر بیاید. امیدواریم شما از اتفاقات داستانی این بخش غافلگیر شده و لذت ببرید.

گشت و گذار در پشت صحنه

این قابلیتی است که هم ما و هم هواداران مدت‌ها دوست داشتیم به بازی اضافه شود، و با توجه به داستان غنی بخش MyCareer، منطقی بود تا در این بخش بتوانیم در پشت صحنه جابجا شویم.

ما می‌خواستیم امسال در بخش MyCareer کارهای متفاوتی انجام دهیم. بجای آنکه مثل گذشته بازیکنان در منوهای مختلف جابجا شده و تصمیم بگیرند با چه کسی متحد یا دشمن شوند، در این نسخه آن‌ها می‌توانند به راحتی با این شخصیت‌ها در پشت صحنه صحبت کرده یا به آنان حمله کنند. مصاحبه کردن و دخالت در مصاحبه‌ها نیز به همین روال و به صورتی کاملا طبیعی اتفاق خواهند افتاد.

از طراح لباس تا مدیران کل و افسانه‌های قدیمی WWE، پشت صحنه مملو از شخصیت‌های متفاوت است. گاهی اوقات تعامل با این شخصیت‌ها می‌تواند داستانی فرعی را آغاز کند، که به صورتی کاملا مجزا از داستان کلی بازی پیش خواهد رفت.

Promo‌های به‌روزرسانی شده

سال گذشته ما بالاخره Promo‌ها را به بازی اضافه کردیم. با وجود آنکه بسیار خوشحال بودیم که نهایتا بازیکنان می‌توانند از میکروفون استفاده کنند، ما همچنین می‌دانستیم که این بخش هنوز جای کار بسیاری دارد. امسال ما پیشرفت‌هایی در دو بخش امتیازدهی و نزدیک‌تر شدن شخصیت کشتی‌گیران به واقعیت، انجام داده‌ایم.

به هنگام بحث با تیم سازنده، مشخص بود که تعدادی از کشتی‌گیران همانند Enzo یا Undertaker، باید در این بخش بهتر می‌شدند. از این رو ما حدود ۲۰۰ انیمیشن جدید طراحی نموده‌ایم که در Promoها استفاده خواهند شد. شخصیت‌های چون Bray Wyatt ،Shinsuke Nakamura و New Day حال رفتاری کاملا خاص و مشابه با رفتارشان در واقعیت خواهند داشت.

یکی دیگر از بخش‌های جذاب Promoها، قابلیت ترکیب جملات و پیشروی در جدل‌های لفظی است. سال گذشته سیستم امتیازدهی توانایی بازیکنان در استفاده از گزینه‌های مختلف را محدود می‌کرد، زیرا آن‌ها باید بر اساس خوب یا بد بودن شخصیت‌شان، جملات خود را انتخاب می‌کردند. اما امسال بازیکنان می‌توانند بدون نگرانی در مورد انتخاب گزینه درست، در ابتدای بحث یک موضوع را انتخاب نموده و تماما بر روی آن تمرکز نمایند. امتیازدهی در این نسخه براساس آن است که شما چقدر به موضوعی که در ابتدای Promo انتخاب نموده‌اید، پایبند می‌مانید.

تهاجم به بخش MyCareer

همانند پارسال، بازیکنان می‌توانند به بخش MyCareer سایر افراد حمله کنند. هرچند، با اضافه شدن پشت صحنه‌ها، حال شما می‌توانید شخصیت‌های ساخته شده توسط دوستان خود را به صورت طبیعی در پشت صحنه مشاهده کنید. همانند سایر کشتی‌گیران، شما قابلیت صحبت کردن، هم‌تیمی شدن، حمله به آن‌ها و حتی درگیری در یک داستان فرعی با شخصیت‌های ساخته شده توسط دوستان خود را، خواهید داشت. تعیین نقش شخصیت‌های ساخته شده دوستانتان در بخش MyCareer، برعهده شما است.

عنوان WWE 2K18 قرار است در تاریخ ۱۷ اکتبر (۲۵ مهر) به صورت جهانی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ، عرضه شود.

منبع متن: gamefa