توسعه‌دهنده‌ی بازی Aaero: کنسول Xbox One X انتخاب خوبی نسبت به PC است

قطعا یکی از چیز‌هایی که اکنون توسعه‌دهندگان برروی آن تاکید دارند این است که Xbox One X پتانسیل بسیار خوبی دارد. قبلا نیز "پاول نوریس" از استودیوی Madfellow Games در مورد کنسول جدید Microsoft اظهارات مثبتی کرد و حتی اشاره کرد کمبود عناوین انحصاری برای Xbox One X یک ویژگی مثبت است. 

حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gametransfers، باری دیگر آقای نوریس طی مصاحبه‎‌ای با GamingBolt در مورد این کنسول صحبت کرد. ایشان طی این مصاحبه، Xbox One X را با PC مقایسه کرده و نظر خود را در مورد پتانسیل آن اظهار کرد.

ایشان در ابتدا در مورد مزایای کنسول و PC گفت:

"اگر به دنبال بهترین عملکرد در بازی‌ها هستید باید یک PC تهیه کنید. اگر می‌خواهید چیزی ارزشمند برای پولی که پرداخت می‌کنید تهیه‌ کنید و بازی‌ها را به طور مناسب انجام دهید، کنسول‌ها انتخاب شما هستند. "

ایشان در ادامه اظهار کرد که بسیار هیجان‌زده است که Aaero را با رزولوشن 4K برروی Xbox One X ببیند. همچنین ایشان در مورد توسعه‌ی بازی‌ها برروی کنسول‌ها گفت:

"من فکر می‌کنم بدلیل اینکه ما برای یک سیستم خاص یک بازی را توسعه‌ می‌دهیم، کنسول‌ها [به خصوص Xbox One X] نسبت به یک PC با همان سخت‌افزار، نتایج بهتری را ارائه خواهند داد."

Xbox One X با قیمت 500 دلار در تاریخ 16 آبان عرضه خواهد شد. در پایان دیدگاه شما در این رابطه چیست؟

منبع متن: pardisgame