به گزارش پردیس‌گیم به نقل از polygon، نینتندو، امروز در جریان رویداد Nintendo Direct خود اعلام کرد، دو عنوان Wolfenstein 2: The New Colossus ساخته استودیو MachineGames و Doom هر دو قرار است برای Switch منتشر شوند. با وجود اینکه هنوز هیچ تاریخ دقیقی از زمان انتشار آن‌ها گزارش نشده است اما طبق گفته‌ها، بازی Doom در تعطیلات زمستانی پیش‌ رو آماده انتشار خواهد بود درحالی که، برای انتشار بازی Wolfenstein 2 باید تا سال 2018 صبر کرد.

دانلود تریلر با کیفیت HD - دانلود تریلر با کیفیت SD

تریلر منتشر شده تایید کرد که نسخه مخصوص پلتفرم Switch بازی Doom، شامل حالت تک‌نفره و چند‌نفره آنلاین خواهد بود. در همین باره طی مصاحبه‌ای با سخن‌گوی Bethesda، از وی در مورد پشتیبانی از ویژگی SnapMap، که به کاربران اجازه ایجاد نقشه‌های خود و به اشتراک‌گذاری آن‌ها را می‌دهد و همچنین درباره تخفیفاتی که بازی خواهد داشت پرسیده شد که او نیز در پاسخ اشاره کرد:

"بازی Doom بر روی Switch، شامل حالت تک‌نفره خواهد بود اما برای حالت چندنفره، بازیکنان باید دیتای مخصوص آن را دانلود کنند تا بتوانند از آن بخش نیز بهرمند شوند. در رابطه با ویژگی SnapMap، باید گفت که متاسفانه از این قابلیت پشتیانی نمی‌کند."

بازی Doom در حال حاضر برای PC، PS4 و Xbox One در دسترس است. نسخه واقعیت مجازی با عنوان Doom VFR در تاریخ 1 دسامبر (10 آذرماه) برای HTC Vive و PlayStation VR منتشر خواهد شد.

منبع متن: pardisgame