شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix)، اعلام کرد که نسخه اول Dragon Quest Builders، بهار سال ۲۰۱۸ برای پلتفرم نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. نسخه نینتندو سوییچ این عنوان به بازیکنان اجازه داده تا در بخش Free Build بر پشت یک Great Sabercub (یک نوع پلنگ کوچک) سوار و در محیط جابجا شوند. Sabercub ذکر شده […]

Dragon Quest Builders بهار سال آینده به نینتندو سوییچ می‌آید

شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix)، اعلام کرد که نسخه اول Dragon Quest Builders، بهار سال ۲۰۱۸ برای پلتفرم نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

نسخه نینتندو سوییچ این عنوان به بازیکنان اجازه داده تا در بخش Free Build بر پشت یک Great Sabercub (یک نوع پلنگ کوچک) سوار و در محیط جابجا شوند. Sabercub ذکر شده سرعت جابجایی بازیکنان را بالا برده، و در صورت شکست دادن دشمنان، برای بازیکنان مواد اولیه مخصوصی فراهم خواهد آورد.

نسخه اول Dragon Quest Builders هم‌اکنون بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ویتا قابل دسترسی است. دنباله این عنوان یعنی Dragon Quest Builders 2 نیز، ماه گذشته معرفی شده و قرار است در زمان نامشخصی، برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و نینتندو سوییچ منتشر شود. علاقمندان می‌توانند با مطالعه گزارش‌های قبلی ما، اطلاعات بیشتری در مورد نسخه دوم این عنوان بدست آورند.

در ادامه می‌توانید اولین تصاویر منتشر شده از نسخه نینتندو سوییچ Dragon Quest Builders را، مشاهده نمایید.

منبع متن: gamefa