با سلام و درود خدمت کاربران عزیز پردیس‌گیم. با قسمتی دیگر از سری تاپیک‌های "دنیای بازی و شبکه‌های اجتماعی" در خدمت شما هستیم. در این سری پست‌ها، فعالیت بازیسازان، بازیگران، هنرمندان و فعالان حوضه‌ی گیم در شبکه‌های اجتماعی را در قالب چندین تصویر بازتاب خواهیم داد. با ما همراه باشید...

"شوهی یوشیدا" در کنار "مایک بیثل" (سازنده بازی Thomas Was Alone)

"شینجی میکامی" (خالق Resident Evil) در معدن!

کنایه "ارون گرینبرگ" به شباهت نامگذاری آیفون X با کنسول Xbox One X !

و پاسخ Kaz Hirai به ارون گرینبرگ‌ !!

"کوجیما" در حال ریکاوری

واکنش‌ها به جدایی "بروس استرلی" از ناتی‌داگ

استودیو ناتی‌داگ: "بروس، این یک افتخار بود. برای همه چیز ممنون. همینطور عالی ادامه بده."

نیل دراکمن: "بروس استرلی برای من یک مربی، همکار و دوست بوده است. من دلتنگ کار کردن با او می‌شوم، اما هیجان دارم که کار بعدی‌اش را ببینم."

ایوان ولز (مدیر استودیو ناتی‌داگ): "از اینکه همکاری‌ام با یکی از بهترین‌های صنعت گیم پس از 20 سال به پایان رسیده ناراحتم. برای همه چیز ممنون بروس."

شاون لیدن: "بروس استرلی، به نمایندگی از جامعه پلی‌استیشن از شما تشکر و تقدیر می‌کنم. عجب مسیر شگفت‌انگیزی...با ارزوی بهترین‌ها، شاون لیدن."

شوهی یوشیدا: " برای همه چیز ممنون بروس! "

کریستوف بالسترا (از سران سابق ناتی‌داگ) : "ساده ست، بروس استرلی با استعدادترین کارگردان بازی است که می‌شناسم. فرصت کار کردن با او افتخار بزرگی بوده است. ممنون مرد!"

Kurt Margenau (کارگردان Uncharted: The Lost Legacy) : "بروس بیشتر از هر فرد دیگری در مورد طراحی بازی و رهبری تیم به من یاد داد. ازت ممنونم، عاشقتم رفیق و دلم برایت تنگ خواهد شد"

منبع متن: pardisgame