گزارش: Dragon Age 4 نسخه‌ی بعدی این فرنچایز نخواهد بود

ما می‌دانیم که BioWare قطعا در حال کار برروی یک نسخه‌ی جدید Dragon Age است اما ممکن است این نسخه Dragon Age 4 نباشد.  به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از PSU، یکی از افراد و طراحان ارشد این سری بازی یعنی "مایک لیدلاو" (Mike Laidlaw) در توییتر پستی با این مضمون را ارسال کرده است:

"یک پروژه‌ی مربوط به Dragon Age در دست ساخت است. اما هنوز تایید نشده که به عنوان چهارمین بازی اصلی این سری خواهد بود. بسیاری از سایت‌ها این شایعه‌ را پخش کردند."

علیرغم اینکه او حضور این نسخه را به طور کامل تکذیب نکرده اما با توجه به این صحبت شاید این سری بازی به سوی یک Spin-Off حرکت می‌کند. جزئیات زیادی در مورد این پروژه‌ جدید نداریم اما اخیرا در مقاله‌ای به مرور انتظاراتمان از نسخه جدید Dragon Age پرداخته‌ایم. در بخشی از این مقاله به قلم "سید محمدرضا مجاب" آمده است:

"هرچقدر هم بخواهیم Origins را تحسین کنیم و برای ساخت Dragon Age II به سازندگان ناسزا بگوییم، باید به این حقیقت تلخ اعتراف کرد که استودیوهای بزرگ (یا بهتر است بگوییم ناشرهای بزرگ!) روند خاصی را در ساخت عناوین نقش‌آفرینی دنبال می‌کنند و ساخت یک RPG کلاسیک به استودیوهای مستقل (مانند Obsidian) سپرده شده‌ است. بنابراین به جای خیال‌پردازی‌ کردن، به بررسی انتظارات معقولی که از یک Dragon Age می‌رود خواهیم پرداخت و بیشتر به ایراداتی اشاره خواهد شد که در 2نسخه‌ی قبل(!!) مشاهده می‌شدند و دوست داریم دیگر اثری از آنها نباشد. چه چیزهایی باید در نسخه‌ی جدید بهبود یابند، حذف شوند یا به کلی تغییر کنند؟ پس با پردیس‌گیم همراه باشید تا به این سوال پاسخ دهیم."

شما می‌توانید این مقاله را در اینجا مطالعه کنید.

منبع متن: pardisgame