ناشر بریتانیایی بازی‌های ویدئویی Outright Games و دو شرکت U&I Entertainment و Cartoon Network به صورت رسمی اعلام کردند که در حال حاضر مشغول توسعه دو بازی جدید اقتباسی بر اساس سریال‌های محبوب Ben 10 و Adventure Time که توسط Cartoon Network پخش می‌شوند، برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها هستند. گرچه جزئیات و اطلاعات بسیار […]

نسخه‌های جدید دو بازی Ben 10 و Adventure Time معرفی شدند

ناشر بریتانیایی بازی‌های ویدئویی Outright Games و دو شرکت U&I Entertainment و Cartoon Network به صورت رسمی اعلام کردند که در حال حاضر مشغول توسعه دو بازی جدید اقتباسی بر اساس سریال‌های محبوب Ben 10 و Adventure Time که توسط Cartoon Network پخش می‌شوند، برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها هستند. گرچه جزئیات و اطلاعات بسیار کمی از بازی Adventure Time در دست است اما این توسعه‌دهندگان اطلاعات بیشتری از بازی Ben 10 که در تاریخ سه‌شنبه ۲۳ آبان ماه (۱۴ نوامبر ۲۰۱۷ میلادی) منتشر خواهد شد منتشر کرده‌اند.

بازی Ben 10 برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد و ماجراجویی‌های بن را دنبال خواهد کرد که باید با شخصیت‌های شرور قدرتمند و پرتعدادی مبارزه کند؛ این بار، بن می‌تواند به ده شکل تغییر ظاهر دهد. این بازی از طراحی جدیدی که در نسخه بازسازی شده این سریال استفاده شده است پیروی می‌کند. در این نسخه، بن می‌تواند خود را به چند شکل متفاوت با قابلیت‌های منحصر به فرد تبدیل کرده و با دشمنان مبارزه کند. چند تصویر جدید نیز از این عنوان منتشر شده است که در پایان این خبر می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

تری مالهم (Terry Malham)، مدیرعامل شرکت Outright Games، در خصوص همکاری با شرکت‌ U&I Entertainment در بازی‌های جدید Ben 10 و Adventure Time اظهار داشت:

ما بسیار خرسندیم که از توافق‌نامه توزیع بازی با شرکت U&I Entertainment پرده‌برداری کنیم. هدف ما عرضه بازی‌های ویدئویی با کیفیتی بالا و مناسب خانواده‌ها برای مردم سراسر جهان است و شرکت U&I Entertainment شریک تجاری مناسبی برای ما در خاک ایالات متحده آمریکا در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ میلادی محسوب می‌شود.

در همین حال، شین دادسن (Shane Dodson) از شرکت U&I Entertainment نیز در خصوص همکاری با Outright Games ابراز داشت:

ما بسیار خوشحال هستیم که برای عرضه بازی‌های خود در سال آینده با شرکت Outright Games همکاری می‌کنیم. کار کردن بر روی عناوینی با محوریت کودکان همراه با شرکت Outright Games و بازی‌هایی نظیر Ben 10 و Adventure Time برای ما بسیار هیجان‌انگیز است و بی‌صبرانه منتظریم تا بازی‌های خود را در دسترس علاقه‌مندان حاضر در ایالات متحده آمریکا قرار دهیم.

همانطور که پیشتر اشاره شد، از زیر می‌توانید تصاویر جدید بازی Ben 10 را مشاهده و بررسی کنید. بازی Ben 10 در روز سه‌شنبه ۲۴ آبان (۱۴ نوامبر ۲۰۱۷) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و همچنین کنسول نینتندو سوییچ عرضه و منتشر خواهد شد. در این در حالی است که بازی Adventure Time با هدف عرضه در زمانی نامشخص در سال ۲۰۱۸ میلادی در دست ساخت و توسعه قرار دارد.

منبع متن: gamefa