Sonic the Hedgehog 2 یکی از بهترین و محبوب‌ترین نسخه‌های سری Sonic است که در سال 1992 روانه بازار شد. با اینکه زمان زیادی از عرضه بازی گذشته است، اما شاید طرفداران این مجموعه  بدشان نیاید که یکبار دیگر آنرا تجربه کنند و بزودی این فرصت نصیب آن‌ها خواهد شد! زیرا اخیرا گروهی خوش ذوق از طرفداران بازی اقدام به بازسازی آن کرده‌اند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DSO Gaming، تیمِ ساخت نسخه بازسازی شده که با نام S2HD شناخته می‌شود، متشکل از طرفداران قدیمی Sonic می‌باشد. آن‌ها گفته‌اند که این پروژه بدون هیچگونه سود مالی در حال ساخت است و هدف آن‌ها صرفا ارائه تجربه‌ای نو بر مبنا یکی از بهترین نسخه‌های تاریخ Sonic به طرفداران است.

دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت HD 60FPS - دانلود با کیفیت 1080P 60FPS

تیم S2HD در این بازسازی شخصیت‌های بازی را یکبار دیگر مدل‌سازی کرده و انیمیشن آن‌ها را نیز بازآفرینی کرده و تمامی این تغییرات قرار است با یک رزولوشن بالا ارائه شود. نتیجه نهایی بر مبنا تصاویری که منتشر شده، جذاب و وسوسه‌انگیز است.

قرار است که یک نسخه دمو از Sonic 2 HD در تاریخ هشتم مهرماه منتشر شود و تقریبا مطمئن هستیم که دسترسی به نسخه کامل بازی چندی پس از آن میسر خواهد شد. تا آن زمان بیایید تا از این تریلر و تصاویر زیبا که خاطرات گذشته ما را زنده می‌کند لذت ببریم!

| برای مشاهده تصاویر در اندازه اصلی بر روی آن‌ها کلیک کنید‌ |

Sonic 2 HD

Sonic 2 HD

Sonic 2 HD

Sonic 2 HD

البته اگر شما طرفدار سری بازی Sonic هستید، شاید نیاز نباشد که به گذشته برگشته و نسخه دوم این مجموعه را تجربه کنید! اخیرا بازی موفق Sonic Mania منتشر شده که گیم‌پلی و مکانیک‌هایی مشابه نسخه‌های کلاسیک این مجموعه را دارد و عملکرد فراتر از انتظاری داشته است. ما در نقد خود بر این بازی امتیاز 9 را اعطا کردیم و در بخشی از این نقد به قلم "پرهام آقاخانی" آمده است:

"Sonic Mania نه تنها یکی از بهترین بازی‌های این سری، بلکه حتی یکی از بهترین بازی‌های پلتفرمر چند سال اخیر است. کاملا مشخص است که این بازی توسط کسانی ساخته شده که به سری عشق می‌ورزیده‌اند و می‌دانسته‌اند که دارند دقیقا چه کار می‌کنند؛ چون این بازی آکنده از نوستالژی، رنگ، شور و شخصیت است. اگر از طرفداران سونیک هستید یا به عناوین پلتفرمر علاقه دارید، تجربه‌ی این بازی را به هیچ عنوان نباید از دست دهید."

منبع متن: pardisgame