Battleborn بازی

بازی آنلاین و شوتر اول شخص Battleborn سال گذشته منتشر شد، عنوانی که از لحاظ ظاهر و سبک و سیاق تا حدی شبیه به بازی مطرح Overwatch بود و همزمان شدن عرضه بازی با غول تجاری شرکت Blizzard طبیعتا بستر لازم برای کاهش احتمال فروش و موفقیت آنرا رقم زد. Battleborn توسط Gearbox ساخته شده است و به نظر می‌رسد که این شرکت در نظر دارد تا تنها یک سال پس از انتشار، پشتیبانی خود از Battleborn را قطع کند.

به گزارش پردیس‌گیم، آقای "ورنی وارنل" کارگردان Battleborn طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که پس از آپدیت پاییزه این بازی، دیگر برنامه‌ای برای انتشار محتوای بیشتر وجود ندارد، این شرایط ممکن است در آینده تغییر کند اما سیاست کنونی سازندگان قطع کردن پشتیبانی از بازی است. البته آپدیت پاییزه Battleborn یک آپدیت وسیع است که در آن بین قهرمانان بازی تعادل بهتری شکل می‌گیرد و در حوزه طراحی نیز چندین اسکین جدید دریافت می‌کنند. 

در بخش دیگری از اطلاعیه‌ی آقای وارنل آمده است که آن‌ها اکنون دیگر بر روی یک بازی جدید تمرکز خواهند کرد و حدس ما بر این است که منظور او Borderlands 3 می‌باشد. 

عنوان Battleborn در اردیبهشت‌ماه سال گذشته منتشر شد. ما در نقد خود بر این بازی امتیاز 6.5 را اعطا کردیم و در بخشی از این نقد به قلم "سینا ربیعی" آمده است:

"بتلبورن بی شک بازی بدی نیست، در زمان تجربه شما را آزار نمی دهد اما از سوی دیگر شما را تشویق به این نیز نمی کند که به عنوان یک گزینه دائم نگاهش کنید! تمرکز بازی بر روی بخش چندنفره بوده اما همانطور که گفته شد تجربه این بخش فاقد قدرت و انسجام لازم است و در روزهایی که شاهد عرضه عناوین پرتعداد و البته شوترهای بزرگی نظیر Doom هستیم و بازی مانند Overwatch نیز در پیش است، بدون شک تجربه بتلبورن برای شما نباید گزینه ضروری باشد مگر آنکه مثل من از عشاق سری بازی بوردرلندز بوده باشید!"

منبع متن: pardisgame