درود بر تمامی کاربران گرامی پردیس گیم. اکنون با موسیقی متن بازی Destiny 2 در خدمت شما هستیم.

بازی Destiny 2 عنوانی در سبک شوتر اول شخص تماما آنلاین است که توسط استودیوی Bungie توسعه یافته و توسط کمپانی اکتیویژن در ششم سپتامبر 2017 برای پلی استیشن 4 و Xbox One عرضه شده و نسخه PC آن در تاریخ بیست و چهارم اکتبر عرضه خواهد شد. بازیکن در این عنوان در نقش یک Guardian قرار می‌گیرد؛ اشخاصی که قدرتی با نام Light را در اختیار دارند و از آخرین شهر امن زمین در برابر نژادهای مختلف بیگانگان محافظت می‌کنند. یکی از این نژادها با نام Cabals به رهبری Dominus Ghaul به شهر حمله کرده و بعد از تصرف آن، قدرت Light را از تمام Guardianها می‌گیرند. اینجاست که بازیکن وظیفه پیدا می‌کند که هم قدرت Light را بازپس گیرد و هم علیه Ghaul مبارزه کند. با این که این بازی توانست تا نمرات بسیار مناسبی را از سوی منتقدان دریافت کند، ولی به خاطر مشکلاتی همچون Microtransactionهای بسیار بد و AI ضعیف، انتقادات بسیاری بر آن وارد شد. موسیقی متن این بازی توسط مجموعه‌ای از آهنگسازان و موسیقیدان‌ها ساخته شده است.

درباره آلبوم موسیقی: این آلبوم شامل 44 قطعه موسیقی از ساندترک رسمی بازی با کیفیت 320 کیلوبیت بر ثانیه و فرمت MP3 است. (حجم فایل: 291.47 مگابایت)

Destiny 2 Original Soundtrack

سال انتشار آلبوم: 2017

آهنگسازان: Michael Salvatori, Skye Lewin, C Paul Johnson, Rotem Moav, Pieter Schlosser, Michael Sechrist

دانلود موسیقی متن

دانلود با لینک کمکی از مدیافایر

پسورد فایل: P@rd1sGame

دانلود تعدادی از موسیقی های منتخب

Inner Light

(Journey (feat. Kronos Quartet [موسیقی پیشنهادی]

View from Orbit

The Farm [موسیقی پیشنهادی]

Pathfinder [موسیقی پیشنهادی]

در نهایت شما همراهان عزیز ما در پردیس گیم می‌توانید سایر موسیقی‌های این طرح را از تاپیک زیر دانلود کنید و موسیقی‌های متن درخواستی خود را نیز به اشتراک بگذارید تا برای شما قرار گیرد:

موسیقی بازی ها (فصل دوم): آهنگ های درخواستی

منبع متن: pardisgame