وبسایت‌های مختلف در عرصه‌ی بازی‌های ویدیویی شروع به بررسی عنوان مسابقه‌ای Project Cars 2 کرده‌اند و تا به این لحظه تمامی نظرات مثبت بوده است که نشان می‌دهد استدیو Slightly Mad بخوبی توانسته یک تجربه ناب شبیه‌ساز رانندگی را ارائه دهد. Project Cars 2 بر روی PS4 و PC و Xbox One منتشر خواهد شد و در ادامه از شما دعوت می‌کنیم که با خلاصه‌ای از نقدهای مهم بازی همراه باشید:

لیست نقدهای منتخب

IGN: 92/100

"کنترل ماشین‌ها در نسخه‌ی جدید بسیار عالی است و سیستمی کاملا بی‌نقص برای بخش رانندگی طراحی شده است. تنوع مسابقات و اتومبیل‌ها بسیار لذت بخش است. حتی اگر به بخش چند‌نفره اهمیت ندهید بخش تک نفره شما را به خوبی سرگرم می‌کند."

Vandal:‌ 90/100
 
"نسخه‌ جدید تقریباً در همه‌ی موارد نسبت به بازی قبلی پیشرفت کرده است و یک شبیه‌ساز بی‌نقص را به ارمغان آورده است."
 
IGN Italia: 90/100
Meristation: 90/100
Areajugones: 90/100
Everyeye.it: 88/100
 
"استودیوی Slightly Mad بهترین تجربه‌ی شبیه‌ساز رانندگی را به ارمغان آورده است. و از همه نظر این عنوان یک بازی تازه و جدید است و هیچ‌گاه خسته‌کننده نمی‌شود."
IGN Spain: 87/100
Gamer.nl:‌ 85/100
 
"Project Cars 2 یکی از حرفه‌ترین و بی‌نقص‌ترین بازی‌های شبیه‌ساز رانندگی منتشر شده است. این عنوان به شدت چالش‌برانگیز و در عین‌حال عالی کار شده است."
 
God is a Geek:‌ 80/100
 
"اگر مشکلات هوش‌مصنوعی را کنار بگذاریم، Slightly Mad یک شبیه‌ساز رانندگی بسیار عالی با محتویات زیاد را در اختیار ما گذاشته است."
 
میانگین نمرات بازی در متاکریتیک: 88
 

منبع متن: pardisgame