امروز استودیو Insomniac Games، خالق عناوینی چون Ratchet and Clank، بازی محبوب اکس باکس وان Sunset Overdrive و انحصاری در دست ساخت پلی استیشن ۴ Marvel’s Spider Man، امروز لوگوی جدید خود را رسماً به نمایش گذاشت. به عقیده Insomniac این لوگوی جدید نشان دهنده‌ی حرکت رو به جلو و پیشرفت روز افزون این استودیو […]

استودیو Insomniac لوگوی جدید خود را به نمایش گذاشت

امروز استودیو Insomniac Games، خالق عناوینی چون Ratchet and Clank، بازی محبوب اکس باکس وان Sunset Overdrive و انحصاری در دست ساخت پلی استیشن ۴ Marvel’s Spider Man، امروز لوگوی جدید خود را رسماً به نمایش گذاشت. به عقیده Insomniac این لوگوی جدید نشان دهنده‌ی حرکت رو به جلو و پیشرفت روز افزون این استودیو است.

پس از پانزده سال، که استودیو Insomniac با همان لوگوی قدیمی خود که در آن یک ماه به جای O نشسته است سر کرد، حال زمان آن رسیده است که به نشان جدید این استودیو عادت کنیم. این لوگوی جدید در سبک ساده گرا یا همان مینیمال طراحی شده است. Insomniac در این مورد پستی در بلاگ خود منتشر کرده است که در این پست بیشتر درباره‌ی لوگوی جدید و علت تغییر لوگوی قدیمی به این لوگو توضیح داده است.

در این پست توضیح داده شده است که حرف O در این لوگوی جدید درواقع دو ماه هستند که رو به روی یک دیگر قرار گرفته‌اند که به نقل از Insomniac نماد گذشته و آینده‌ی استودیو هستند. همچنین گفته شده است که برخی این O را به یک لنز تشبیه کرده‌اند که از نظر Insomniac بسیار خوب است چرا که نمایانگر حس کاوشگری استودیو می‌باشد. و بالاخره، همان طور که پیش‌تر به آن اشاره شد، آن‌ها این لوگوی جدید را نمادی برای پیشرفت و توسعه خود تلقی می‌کنند. Insomniac در این پست گفته است که قصد دارند رشد کنند و در مرکز توجه قرار بگیرند. در آخر نیز Insomniac از تمامی طرفداران قدیمی و جدید خود که تا به اینجا آن‌ها را همراهی کرده‌اند تشکر کرده و بازی بازان را دعوت کرده است که در این مسیر با آن‌ها همراه شوند.

Insomniac قصد دارد بیش از پیش مردمی شود و خود را به طرفداران نزدیک کند. به همین جهت به عنوان اولین قدم در این راه، این استودیو پخش زنده‌ای از توییچ خواهد داشت که در ساعت ۱:۳۰ PST آغاز خواهد شد. در عکس زیر می‌توانید لوگوهای Insomniac Games را از اول فعالیت خود تا به امروز مشاهده کنید. همان طور که مشاهده می‌کنید مدت بسیاری از تغییر لوگوی این استودیو گذشته است و ممکن است کمی طول بکشد تا به این لوگو عادت کنیم. نظر خود را درباره‌ی این لوگوی جدید با ما در میان بگذارید.

منبع متن: gamefa