به تازگی اطلاعاتی از محتویات و بسته‌های الحاقی آینده بازی Friday the 13th: The Game منتشر شده است. جزئیات بیشتر را در ادامه مطالعه کنید. اخیرا سازندگان بازی پرطرفدار Friday the 13th: The Game، اطلاعاتی جدید در رابطه به برنامه‌های آینده این بازی منتشر کرده اند که برخی از محتویات اضافه بازی مانند، نقشه‌ها، حالت‌ها […]

اطلاعاتی از محتویات و بسته‌های الحاقی آینده بازی Friday the 13th: The Game منتشر شد

به تازگی اطلاعاتی از محتویات و بسته‌های الحاقی آینده بازی Friday the 13th: The Game منتشر شده است. جزئیات بیشتر را در ادامه مطالعه کنید.

اخیرا سازندگان بازی پرطرفدار Friday the 13th: The Game، اطلاعاتی جدید در رابطه به برنامه‌های آینده این بازی منتشر کرده اند که برخی از محتویات اضافه بازی مانند، نقشه‌ها، حالت‌ها و لباس‌های جدید را شامل می‌شود.

طبق گفته استودیو سازنده بازی یعنی ایلفونیک (Illfonic) و ناشر آن گیم مدیا (Gun Media)، تا قبل از عید بزرگ هالووین، هفت بسته الحاقی برای بازی منتشر خواهد شد که به همراه آن، پوشش‌ها و شخصیت‌های جدید، به بازی اضافه می‌شوند. یکی از نقشه‌های اضافی بازی Jarvis House نام دارد. در ادامه لباس‌های Spring Break 1984 و یک پوشش جدید برای شخصیت اصلی بازی یعنی جیسون، از دیگر اضافات این هفت بسته الحاقی خواهند بود.

همچنین بعد از هالووین، سازندگان باز هم از بازی مشهور خود پشتیبانی خواهند کرد و به طور کلی، ۱۱ بسته الحاقی کامل و ارزش‌مند برای بازی عرضه خواهد شد که باز هم لباس‌های جدید، شخصیت‌ها، نقشه‌های تازه و چالش‌هایی برای بخش تکنفره بازی، جزو اضافات و برنامه‌های آینده بازی هستند.

برنامه ‌های آینده سازندگان برای این بازی، در قالب یک تصویر و به صورت خلاقانه‌ای به صورت یک نقشه طراحی شده است که به خوبی می‌تواند اطلاعات آینده را در اختیار ما بگذارد. تصویر این نقشه در ادامه قابل مشاهده است:

در حال حاظر استودیو ایلفونیک در حال ساخت بازی Dead Alliance است که همین نکته، باعث شد تا بازیکنان و طرفداران عنوان Friday the 13th: The Game، فکر کنند تا دیگر از این بازی پشتیبانی نخواهند شد و سازندگان آن را به دست فراموشی سپرده اند. حال با انتشار این اطلاعات جدید، می‌توانیم از پشتیبانی طولانی مدت سازندگان مطمئن شویم و بدون شک و در کنار این اضافات، بروزرسانی‌های بهبود دهنده‌ای هم برای بازی عرضه خواهد شد.

از دیگر اخبار جدید بازی Friday the 13th: The Game، می‌توان به تاخیر انتشار بخش تک‌نفره و داستانی بازی اشاره کرد که قرار بود در تابستان سال جاری منتشر شود اما سازندگان آن را با تاخیر مواجه کردند و دلیل آن را حل مشکلات بخش چندنفره بازی اعلام نمودند.

این بازی هم اکنون برای پلتفرم‌های رایانه های شخصی، پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان، قابل خریداری است.

 

 

منبع متن: gamefa