شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix)، در حال استخدام نیروهای تازه برای کار کردن بر روی «سناریو‌های داستانی در رابطه با سری Nier» و «امور برنامه‌ریزی» جهت توسعه این عنوان است. اعضای استخدام شده برای نوشتن سناریو‌های داستانی براساس دنیای Nier، وظیفه فعالیت بر روی بخش‌های زیر را خواهند داشت. نوشتن داستان برای ماموریت‌های فرعی و […]

جذب نیروی شرکت اسکوئر انیکس برای توسعه نسخه جدیدی از سری عناوین Nier

شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix)، در حال استخدام نیروهای تازه برای کار کردن بر روی «سناریو‌های داستانی در رابطه با سری Nier» و «امور برنامه‌ریزی» جهت توسعه این عنوان است.

اعضای استخدام شده برای نوشتن سناریو‌های داستانی براساس دنیای Nier، وظیفه فعالیت بر روی بخش‌های زیر را خواهند داشت.

  • نوشتن داستان برای ماموریت‌های فرعی و همچنین قالب‌بندی سناریو‌ها.
  • نوشتن دستورات مختلف در رابطه با طراحی (برای ارائه به تیم طراحی بخش‌های مختلف بازی). به عنوان مثال، این شخص وظیفه داشته تا به تیم طراحی بگوید که بعضی شخصیت‌های غیرقابل بازی، براساس داستان و گذشته خود، باید چه ویژگی‌های در طراحیشان وجود داشته باشد.
  • طراحی و نوشتن متن برای توضیحات مرتبط با آیتم‌ها و موارد مشابه، که درون بازی نمایش داده خواهند شد.

صفحه استخدام نیروی بخش تجاری ششم (Business Division 6) شرکت اسکوئر انیکس، که بالای آن با تصویری از عنوان Nier تزیین شده، شامل پیامی از سوی کارگردان سری عناوین Nier آقای یوکو تارو (Yoko Taro)، و تهیه کننده این مجموعه بازی‌ها آقای یوسوکه سایتو (Yosuke Saito) بوده، که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مطالعه کنید. (در بعضی جملات این پیام‌ها، از لحن طنز و شوخی مانند استفاده شده است)

یوکو تارو

سلام. من کارگردان مجموعه عناوین Nier، یوکو تارو هستم. به لطف حمایت‌های هواداران، به نظر می‌رسد ما بر روی توسعه پروژه‌های مختلفی در رابطه با سری Nier، کار خواهیم کرد. با این وجود، یوکوی تنبل (اشاره به خودشان) نیز محدودیت‌های خاص خودش را (در کار کردن بر روی بخش‌های مختلف) دارد. به همین دلیل من به تهیه کننده یوسوکه سایتو از شرکت اسکوئر انیکس، اعلام کردم که «دیگر تحمل کار کردن (بر روی بخش‌های مختلف) را ندارم»، و حال من می‌توانم تیمی از افراد مختلف را جمع‌آوری کرده تا در کنار من مشغول به فعالیت شوند، به همین دلیل به دنبال پیدا کردن اشخاص با استعداد هستم.

ممکن است بعضی‌ها نگران بوده و چنین فکر کنند که «یعنی یوکو چه نوع آدمی است؟» باید بگویم که من نیز مملو از نگرانی بوده، و با خود می‌‌اندیشم «یعنی چگونه افرادی به تیم ما اضافه می‌شوند…؟»، هرچند در این لحظه، به نظرم بهتر است تا ما افراد خجالتی کمی با یکدیگر صحبت کرده و با هم آشنا شویم.

یوسوکه سایتو

من با یوکو (در مورد موضوعات مختلف) مشورت کرده‌ام. حال قرار است با سری Nier چه کنیم؟ موفقیت آن یک نسخه شانسی بود، مگر نه؟ ما به نقطه اوج رسیده‌ایم و دیگر امکان ندارد بتوانیم بالاتر از این برویم، حقیقت ماجرا باید همین باشد. در مورد این نوع مسائل با هم صحبت کرده‌ایم. اما مطمئنا اینطوری به نظر می‌رسد که انگار افراد بسیار زیادی، منتظر دیدار دوباره با دنیای Nier هستند. نه، من از این بابت مطمئنم.

با تمام این حرف‌ها، باید بگویم که یوکو خدا نیست. او نیز یک انسان است. او گاهی اوقات گریه کرده، و بعضا نیز ناامید می‌شود. من دوست دارم تا از این موقعیت استفاده نموده، و افرادی را جذب کنم که توانایی کمک کردن به یوکو را داشته، تا در کنار هم دنیای Nier را بسازند. از این رو، حال ما جذب نیرو برای ساخت «سناریو‌های داستانی در رابطه با سری Nier» را، آغاز کرده‌ایم.

شاید استخدام شدن در این سمت کار دشواری باشد، اما لطفا اگر به این پست علاقمند هستید، درخواست استخدامی آن را پر کنید. از شما متشکرم.

آخرین نسخه از این سری عناوین با نام Nier Automata، ابتدا فبریه گذشته (بهمن ۱۳۹۵)، در کشور ژاپن به صورت انحصاری بر روی پلتفرم پلی‌استیشن ۴ منتشر شده، و سپس در ماه مارس (اسفند ۱۳۹۵)، به صورت جهانی بر روی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن ۴ عرضه گشت. این عنوان تا ماه می (خرداد ۱۳۹۶) موفق شده بود تا به فروش ۱.۵ میلیون نسخه‌ای دست یابد.

منبع متن: gamefa