بسته الحاقی چند نفره عنوان Final Fantasy XV با نام Comrades، در تاریخ ۳۱ اکتبر (۹ آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. این بسته الحاقی به هنگام عرضه در اختیار بازیکنانی که عنوان Final Fantasy XV و سیزن‌پس آن را خریداری کرده‌اند، قرار خواهد گرفت. شایان ذکر است که، سایر […]

تاریخ عرضه بخش چند نفره Final Fantasy XV مشخص شد

بسته الحاقی چند نفره عنوان Final Fantasy XV با نام Comrades، در تاریخ ۳۱ اکتبر (۹ آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

این بسته الحاقی به هنگام عرضه در اختیار بازیکنانی که عنوان Final Fantasy XV و سیزن‌پس آن را خریداری کرده‌اند، قرار خواهد گرفت. شایان ذکر است که، سایر دارندگان این عنوان نیز می‌توانند بخش چند نفره Comrades را به صورت جداگانه از فروشگاه آنلاین پلی‌استیشن یا ایکس‌باکس لایو، تهیه کنند. بازیکنان برای تجربه این بخش چند نفره، بسته به پلتفرم مورد نظر خود به یکی از دو سرویس‌ پلی‌استیشن پلاس یا ایکس‌باکس لایو گلد، احتیاج خواهند داشت.

در بسته الحاقی Comrades، بازیکنان در نقش یکی از بازماندگان از گروه Kingsglaive (محافظان مخصوص پادشاهی Lucis) قرار گرفته، و هدف آن‌ها به دست آوردن اطلاعات بیشتری در مورد ناپدید شدن ناکتیس، پس از وقایع داستانی چپتر ۱۳ این عنوان است.

بازیکنان در این بخش از مهرهای سلطنتی استفاده نموده، که به آنان قدرت‌های ویژه از نسل Lucis خواهند بخشید. بازیکنان می‌توانند با استفاده از این قدرت‌ها، تاکتیک‌های مختلفی طراحی نموده و تیمی متعادل برای انجام ماموریت‌های متفاوت را به وجود بیاورند. در کنار ماموریت‌های چند نفره، ماموریت‌های تک نفره‌ای نیز در این بخش قرار گرفته، تا به شما اجازه دهند که سطح شخصیت خود را سریعتر افزایش دهید.

عنوان Final Fantasy XV، سال گذشته برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر شده و هم‌اکنون بر روی این کنسول‌ها قابل دسترسی است. نسخه رایانه‌های شخصی این عنوان نیز به تازگی توسط شرکت اسکوئر انیکس تایید شده، و قرار است اوایل سال ۲۰۱۸ عرضه شود.

منبع متن: gamefa