اسپنسر همچنین از تیم بلوهول تشکر کرد و اعلام کرد که از موفقیتهای پیدرپی آنها، خوشحال است. یکی از بزرگترین پیروزیهای مایکروسافت در نسل گذشته Minecraft بود که برای مدتی به صورت انحصاری در اختیار بازیکنان ایکسباکس ۳۶۰ قرار گرفت و همین اتفاق باعث شد تا در سال ۲۰۱۴،مایکروسافت شرکت موجنگ را خریداری کند. افراد […]
اسپنسر همچنین از تیم بلوهول تشکر کرد و اعلام کرد که از موفقیتهای پیدرپی آنها، خوشحال است.
یکی از بزرگترین پیروزیهای مایکروسافت در نسل گذشته Minecraft بود که برای مدتی به صورت انحصاری در اختیار بازیکنان ایکسباکس ۳۶۰ قرار گرفت و همین اتفاق باعث شد تا در سال ۲۰۱۴،مایکروسافت شرکت موجنگ را خریداری کند. افراد کمی به این موضوع توجه کردند و در نهایت Minecraft به یک پیروزی بزرگ برای مایکروسافت و ایکسباکس ۳۶۰ تبدیل شد.
یکی دیگر از بازیهایی که تا به اینجای کار به موفقیت زیادی دست یافته است، PlayerUnknown’s Battlegrounds است که در ابتدا در دسترسی زودرس استیم قرار گرفت و حالا انتظار میرود که این بازی برای مدت زمان نامعلومی در انحصار ایکسباکس قرار گیرد. فیل اسپنسر معتقد است که Battlegrounds نیز میتواند مسیر موفقیتآمیز Minecraft را طی کند.
در پیامی در توییتر، فیل اسپنسر ابراز امیدواری کرد که ورود PlayerUnknown’s Battlegrounds به ایکسباکس وان، همانند آوردن Minecraft به ایکسباکس ۳۶۰ و با وجود تفاوتهای این دو بازی، موفقیتآمیز خواهد بود:
این اتفاق شبیه آوردن Minecraft به کنسول ایکسباکس بود. PUBG بازی متفاوتی است اما من انتظار دارم که برای سالها، بر روی ایکسباکس، موفقیت آمیز باشد.
اسپنسر همچنین از استودیو بلوهول قدردانی کرد و بابت موفقیتهای اخیر Battlegrounds، به آنها تبریک گفت:
من برای تیم بلوهول و از آشنایی با آنها خیلی خوشحالم. دیدن موفقیت آنها فوقالعاده است.
PlayerUnknown’s Battlegrounds در حال حاضر در بخش دسترسی زودرس استیم قرار دارد و انتظار میرود که در اواخر سال میلادی جاری برای ایکسباکس وان عرضه شود.
منبع متن: gamefa