Battlegront 2، بر خلاف نسخه اول این سری، از واقعیت مجازی پشتیبانی نمی‌کند و دلیل آن تاثیر منفی واقعیت مجازی بر میزان مخاطبین این بازی است. بازی‌های دایس به استفاده از تکنولوژی روز دنیا معروف هستند و Star Wars Battlefrount نیز یکی از اولین عناوینی بود که از واقعیت مجازی پشتیبانی می‌کرد. شاید طرفداران این […]

Star Wars Battlefront 2 از واقعیت مجازی پشتیبانی نمی‌کند

Battlegront 2، بر خلاف نسخه اول این سری، از واقعیت مجازی پشتیبانی نمی‌کند و دلیل آن تاثیر منفی واقعیت مجازی بر میزان مخاطبین این بازی است.

بازی‌های دایس به استفاده از تکنولوژی روز دنیا معروف هستند و Star Wars Battlefrount نیز یکی از اولین عناوینی بود که از واقعیت مجازی پشتیبانی می‌کرد. شاید طرفداران این سری و دوست‌داران واقعیت مجازی از شنیدن این خبر خوشحال نشوند اما در Star Wars Battlefront 2 خبری از واقعیت مجازی نخواهد بود.

مت وبستر، مدیر مجموعه کرایتریون، در مصاحبه با Metro GameCentral اعلام کرد که بحث واقعیت مجازی در Battlefront 2 مطرح شده بود اما بعد از گفتگو‌های پی‌در‌پی، این موضوع رد شد:

خبری از واقعیت مجازی نخواهد بود. در بخشی از کار، ما زمان زیادی را برای بررسی وضعیت واقعیت مجازی صرف کردیم و از آن‌جایی که شما در این بازی نقش یک خلبان مبارز را دارید، ممکن است،در دنیای واقعی، تحت تاثیر اثرات فیزیولوژیک این بازی قرار بگیرید. این موضوع مخاطبین بازی را تا حدود زیادی محدود خواهد کرد. البته نشانه‌هایی از واقعیت مجازی در بخش Starfighter Assault بازی، دیده می‌شود.

عدم وجود واقعیت مجازی در Battlefront 2 ممکن است که کمی ناامیدکننده باشد اما به نظر می‌رسد که بدون وجود واقعیت مجازی نیز، Battlefront 2 بتواند قدم مثبتی نسبت نسخه اول این سری محسوب شود.

Star Wars Battlefront 2 در تاریخ ۱۷ نوامبر برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر‌های شخصی عرضه می‌شود.

منبع متن: gamefa