قبل از عرضه رسمی بازی Forza Motorsport 7، مایکروسافت با انتشار پیش‌نمایشی از بازی خود قصد دارد ذره‌ای از آنچه که در انتظار شماست را نشان دهد. به مناسبت تکمیل عنوان به شدت مورد انتظار Forza Motorsport 7، قرار است که طبق روال همیشگی این سری، دموی رایگانی از آن در ۱۹ سپتامبر مصادف با ۲۸ […]

نسخه دموی Forza 7 هم‌اکنون در دسترس قرار دارد

قبل از عرضه رسمی بازی Forza Motorsport 7، مایکروسافت با انتشار پیش‌نمایشی از بازی خود قصد دارد ذره‌ای از آنچه که در انتظار شماست را نشان دهد.

به مناسبت تکمیل عنوان به شدت مورد انتظار Forza Motorsport 7، قرار است که طبق روال همیشگی این سری، دموی رایگانی از آن در ۱۹ سپتامبر مصادف با ۲۸ شهریور به انتشار رسید. این دمو برروی هر دو پلتفرم ایکس‌باکس وان و ویندوز ۱۰ در دسترس قرار می‌گیرد.

در دموی Forza 7 می‌توانید با Porsche 911 GT2 RS در پیست جدید دوبی، Mercedes-Benz Tankpool در پیست موجلو (Mugello) و Nissan NISMO GT-R LM در پیست Nürburgring Grand Prix رانندگی کنید. همچنین مسیرهای مسابقه‌ی شما شرایط متغیری خواهند داشت تا شما را با تجربه‌ی واقع‌گرایانه‌ی هرچه بیشتر این بازی آشنا کنند.

نسخه دموی بازی دارای ۲۲ گیگابایت حجم است و نسخه نهایی بازی نیز حجم سنگین ۹۵ گیگابایتی را دارا خواهد بود.

کاربران رایانه‌های شخصی می‌توانند برای آشنایی با سیستم موردنیاز بازی به این پست مراجعه کنند تا از توانایی رایانه خود برای اجرای بازی اطلاع یابند. همچنین تریلر زمان عرضه بازی هم با کیفیت ۴K برروی گیمفا قابل مشاهده است.

عنوان Forza Motorsport 7 در تاریخ ۳ اکتبر ۲۰۱۷ مصادف با ۱۱ مهر ۱۳۹۶ به‌صورت انحصاری برای پلتفرم‌های شرکت مایکروسافت یعنی ویندوز ۱۰ و خانواده ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود. افرادی که نسخه نهایی بازی یا Ultimate بازی را نیز خریداری کنند می‌توانند در انتظار تجربه بازی چهارروز زودتر از دیگران باشند و از ۲۹ سپتامبر به تجربه آن بپردازند.

منبع متن: gamefa