هم اکنون بروزرسانی جدید بازی NBA 2K18 در دسترس کاربران این بازی قرار گرفته است. جزئیات بیشتر را در ادامه بخوانید. بازی پرطرفدار NBA 2K18 روز گذشته به صورت رسمی منتشر شد و توانست نمرات بسیار خوبی از منتقدان و منابع بزرگ خبری کسب کند. این بازی از هفته پیش، در دسترس کاربرانی که آن […]

بروزرسانی جدید بازی NBA 2K18 هم اکنون در دسترس است

هم اکنون بروزرسانی جدید بازی NBA 2K18 در دسترس کاربران این بازی قرار گرفته است. جزئیات بیشتر را در ادامه بخوانید.

بازی پرطرفدار NBA 2K18 روز گذشته به صورت رسمی منتشر شد و توانست نمرات بسیار خوبی از منتقدان و منابع بزرگ خبری کسب کند. این بازی از هفته پیش، در دسترس کاربرانی که آن را پیش‌خرید کرده بودند قرار گرفت و بازیکنان زود تر از موعد اصلی، به تجربه بازی پرداختند.

حال طبق گزارش‌های جدیدی که دست سازندگان رسیده است، این بازی دارای مشکلات و باگ‌های بزرگی بوده که کاربران آن را بسیار عصبانی کرده است. یکی از این باگ، حذف شدن خودکار سیو های بازیکنان در بخش MyCareer بوده و این اتفاق بر روی کنسول ایکس باکس وان رخ داده است.

از سویی دیگر، کاربران با پیش‌خرید این بازی، قادر بودند تا به آیتم‌های ویژه دسترسی داشته باشند که انگار، یکی دیگر از این باگ‌ها، حذف شدن این آیتم‌های ویژه از بازی کاربران بوده است. همچنین بخش پرداخت‌های درون برنامه‌ای هم در این بازی وجود داشته که می‌توان از آن آیتم‌هایی را خریداری کرد. طبق یکی دیگر از گزارش‌های جدید این بازی، کاربران با خرید از این قسمت، هیچ آیتمی دریافت نکرده اند و در واقع پول آن ها از بین رفته است.

پیرامون این باگ‌ها، استودیو سازنده بازی یعنی ۲K، اعلام نمود، کاربران از بخش پشتیبانی بازی، می‌توانند با ارسال یک اعتراض‌نامه، آیتم‌های مربوط به پیش‌خرید بازی را بازیابی کنند. اما بازیابی آیتم‌های بخش پرداخت‌های درون برنامه ای بازی، زمان‌بر خواهد بود و سازندگان از خریداران این آیتم ها، درخواست صبر و شکیبایی کرده است.

این استودیو در ادامه و درباره ی مشکلات سیو کردن بخش MyCareer اضافه کرد:

پیشنهاد می‌کنیم اگر این بروزرسانی را دریافت نکرده اید، به هیچ وجه به تجربه بخش MyCareer مشغول نشوید و دیگر قسمت‌های بازی را تجربه کنید. بازیکنانی که جزو کاربران کنسول ایکس باکس وان نیستند و پلتفرم‌هایی دیگر را در اختیار دارند، می‌توانند به راحتی به بازی خود ادامه دهند.

جدیدترین بروزرسانی بازی را رفع مشکلات ذکر شده، هم اکنون برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

منبع متن: gamefa