بازی PUBG یا PLAYERUNKNOWN’s Battlegrounds بدون شک یکی از مطرح‌ترین بازی‌های این روزهای بازار است که از زمان عرضه‌اش هر هفته رکوردهای فروش را جابجا کرده است.

اوایل این هفته بود که PUBG تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های تاریخ استیم شد چرا که آمار کاربران هم‌زمان آن از مرز ۱.۳ میلیون گذشت.

با این آمار و ارقامی که هر هفته ما را شگفت‌زده می‌کند، حال منتظر هستیم تا ببینیم قراردادی که مایکروسافت با Bluehole (سازنده بازی) بسته و طبق آن قرار است بازی در فصل تعطیلات میلادی برای Xbox One عرضه شود چگونه پیش خواهد رفت. مطمئنا همگی منتظر این هستیم تا ببینیم PUBG می‌تواند آن سطح از مفرح‌بودن و موفقیت را در کنسول مایکروسافت تکرار کند یا خیر.

به گزارش پردیس‌گیم، روز گذشته رئیس بخش Xbox مایکروسافت یعنی آقای فیل اسپنسر در توییتر شخصی خود اذعان داشت که انتظار دارد موفقیتی که بازی Minecraft با ورودش به کنسول پیدا کرد را PUBG هم تکرار کند و برای سال‌ها تبدیل به یکی از مطرح‌ترین بازی‌های Xbox شود.

در توییتی دیگر نیز آقای اسپنسر از ملاقات خود با تیم Blue Hole خبر داد و از موفقیت آن‌ها ابراز خشنودی کرد. به علاوه ایشان به نظر می‌رسد که اخیرا مدت زیادی مشغول تجربه Destiny 2 بوده‌اند که بهانه‌ای شد تا یکی از طرفداران بپرسد که آیا بالاخره این بازی پشتیبانی 4K و HDR را برای Xbox One X دریافت می‌کند؟ اسپنسر باز هم از پاسخ مستقیم خودداری کرد اما بیان کرد که ارتباطات بسیار خوبی با Bungie دارند که البته امیدوارکننده به نظر می‌رسد.

نظر شما در رابطه با این بازی چیست؟ آیا این بازی می‌تواند موفقیت خود را در کنسول Xbox One هم تکرار کند؟

منبع متن: pardisgame