کمپانی Humble Bundle یک فروشگاه دیجیتالی است که در آن مجموعه ها یا همان باندل های بازی‌ها به قیمت توافقی به فروش می‌رسند. Humble Bundle باندل های متعددی برای فروش قرار داده است که خریداران این باندل های بازی قیمتی مناسب با وسع خود انتخاب کرده و پس از پرداخت، مقداری از این مبلغ به […]

شرکت Humble Bundle تا به امروز ۱۰۰ میلیون دلار به خیریه کمک کرده است

شرکت Humble Bundle یک فروشگاه دیجیتالی است که در آن مجموعه ها یا همان باندل های بازی‌ها به قیمت توافقی به فروش می‌رسند. Humble Bundle باندل های متعددی برای فروش قرار داده است که خریداران این باندل های بازی قیمتی مناسب با وسع خود انتخاب کرده و پس از پرداخت، مقداری از این مبلغ به خود توسعه دهنده ها و مقداری از آن به خیریه واریز می‌شود. این شرکت نزدیک به ۷ سال پیش کار خود را آغاز کرد.

بر اساس آماری که به تازگی توسط خود این شرکت منتشر شد، Humble Bundle تا کنون بیش از ۱۰۰ میلیون دلار به خیریه‌های مختلف کمک کرده است. به گزارش Humble Bundle دو باندل Humble Origin Bundle در سال ۲۰۱۳ و Humble Freedom Bundle دو مجموعه‌ای بودند که از بیشترین درآمدزایی‌ها را داشتند. اولین مجموعه ۱۰٫۳ میلیون دلار و دومین مجموعه تا به حال ۶٫۷ میلیون دلار کمک مالی برای خیریه جمع کرده است. جمع آوری ۵۰ میلیون دلار اولیه برای این شرکت چیزی نزدیک به ۴ و نیم سال طول کشید؛ این در حالی است که جمع آوری نیمه‌ی دوم این ۱۰۰ میلیون دلار برای آن‌ها کمتر از سه سال زمان برده است. شایان ذکر است که خریداران این باندل ها می‌توانند پیش از خرید تعیین کنند که چه درصدی از مبلغ پرداختی به خیریه، و چه مقدار از آن به توسعه دهندگان اختصاص داده شود.

Humble Bundle مدتی پیش اعلام کرد که از امسال علاوه بر فروش بازی به فعالیت در زمینه نشر بازی‌ها نیز خواهند پرداخت.

منبع متن: gamefa